Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suomalaista hardcorea, suomeksi. Hieno kertsi! :D "Sokka irti, jengi tippuu, mitä vittuuuu!!"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Lisää kaljaa. Uskomattoman kaunis biisi.. Toi kitaratyöskentely on vain täydellistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä, arkena, täällä...? Heräis vaikka 6 tunnin päästä..

Mäki voin kertoa. Meinasin lavvantaina mennä kaks kertaa "juttelemaan" yhelle tytölle, mutta en uskaltanukkaa. Vitsi olin reipas, siitä asti onki ollu pahin vitutus päällä miesmuistiin. Ei kannattaisi yrittää nii ei tulisi pahaa mieltäkää epäonnistumisesta.

Minäpä olin kerrankin lauantaina niin humalassa että uskalsin puhua naisille.. Vaan ei heille seura kelvannu.. Kait mää olin sit liian humalassa. Se on tää mun oravanpyörä kun millonkaan ei ole hyvä hetki jutella naisille..:face:

Joo ei tässä kummoisia unia taas saa kun vielä kaljaa lipittelee ja Eppuja fiilistelee. Elämä on.

Onneks mulla on sentään täysiä työviikkoja vaikka palkasta ei uskoisi. Pysyypähän järjissään kun ei tarvi vapaalla olla.

Hitto ku tulin salilta kovista jalkareeneistä pyörällä niin jotku känniääliöt veti nelirivissä kadulla röökit kädessä siksakkia ja just ku yritin niiden välistä niin ne pussitti mut ja piti vetää käsijarrusta, toisessa kädessä oli pizzalaatikko ja sattu oleen etujarru, no tietty perä nousi heti ilmaan ja yhdellä jalalla kauheet steppaukset katuun. Ne veti vielä mulle siepit ja rupes urputtaan jotain, lähdin vittuun. Myöhemmin huomasin et vittu polvi venähti, nyt ei pysty laittaan polvea kunnolla lukkoon tai sattuu johonkin lumpion alaulkosyrjään. No ei toi oo kauheen paha mut esim. kävellessä pitää pikkusen nilkuttaa.. ehkä toi paranee parissa päivässä. Luulen ettei toi haittaa treenejä koska seuraavaks on penkkipäivä ja seuraavaan jalkatreeniiin mennes toi on varmaan parantunu. Ollu pahempiakin niksahduksia polves monta kertaa ja nekin on menny yllättävän nopeesti ohi.

Jos keitämmä kahvit ja alamme valmistautumaan aamun satujumppaan.

Aamun ratoksi zen-musiikkia:

[video=youtube_share;8FWcs6MfyFM]http://youtu.be/8FWcs6MfyFM[/video]

vähennä runkkaamista

Perkele ku pistelee rinnassa, jossai sydämes tai keuhkois tai jossai. Mikälie iski. Liikaa roheiinihormooneja

Itellä keväällä iski kanssa joku semmone pistohommeli. Rupes toho pallean alueelle pistämään ihan pirusti. Siinä vaiheessa ku ei enää pystyssä pysyny, niin tupes vähä mietityttää, että mikähä vittu nyt oikeen iski... Ei siinä muuta ku oksentamaan ne paineet pihalle. Silmästä repes verisuoni siinä rytäkässä ja sen ansiosta yo-kuvat ovat aika rajun näköisiä, ku toinen silmä on punanen :D

Huomenta, perkele.

Huomenta Jumala. Pitää jonkun vastavetona vetää hyviksillekin..

Ajattelit nyt alkaa vetämään niitä positiivisia viboja puoleesi? Oikea homma. :)

Ja "hän" kiitti ylikiehuvalla puurolla...:jahas:

Back
Ylös Bottom