Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika pahaperse-luukki kaverilla...

tatskaetu1608SAL_503_ul.jpg

Ei varmaan satu tuommonen silmämunan tatuointi.

Kävikö samoin ku mulle? :D Avasit ton wiki-linkin, tutkit asiaa antaumuksella 5sec ja lopetit turhautuneena?

Joo. Tosin mä koitin suomenkielistäkin versiota, mut ihan kun olisi lukenut jotain tuntematonta kieltä silti.

Kävikö samoin ku mulle? :D Avasit ton wiki-linkin, tutkit asiaa antaumuksella 5sec ja lopetit turhautuneena?

Vähän enemmän kärsivällisyyttä ja asiaan uppoutumista, niin kyllä se siitä ;)

Matematiikka oli kyllä mukavinta yläasteella ja lukiossa. Pitkänä vielä totta kai.

Eipä tässä kummempia.
[video=youtube_share;W3GiEGPm-Ws]http://youtu.be/W3GiEGPm-Ws[/video]

Pah. Matikka lunttaamalla läpi aina, mä oon enemmän kielimiehiä.

No mä en sentään luntannut, mutta lopetin matematiikan opiskelun ysiluokalla kun tuli muistaakseni jotain ihmiskunnalle tuntemattomia käsitteitä aiheiksi. Viiminen numero tais olla 5. hehe.. Kielet oli paljon helpompia. Eli ne kaks mitä oon opiskellut :rolleyes:

Pah. Matikka lunttaamalla läpi aina, mä oon enemmän kielimiehiä.

Höh.

No mä en sentään luntannut, mutta lopetin matematiikan opiskelun ysiluokalla kun tuli muistaakseni jotain ihmiskunnalle tuntemattomia käsitteitä aiheiksi. Viiminen numero tais olla 5. hehe.. Kielet oli paljon helpompia. Eli ne kaks mitä oon opiskellut :rolleyes:

Teillä on sitten aika haastavaks menny jo siinä vaiheessa :D Heitettiinkö kehiin jotain Riemannin hypoteesia sun muuta ja käskettiin ratkasemaan?

Teillä on sitten aika haastavaks menny jo siinä vaiheessa :D Heitettiinkö kehiin jotain Riemannin hypoteesia sun muuta ja käskettiin ratkasemaan?

Emmä muista mitä ne oli mut kyl ne selkeesti vaikeutui kun ne arvosanat meni 9 9 9 9 8 7 6 6 5 tai monta kurssia matikkaa nyt yläasteella olikaan :D Keskityin muistaakseni Dimmu Borgirin tuotantoon noilla oppitunneilla aika paljon ja röhnötin pulpetissa. Eturivissä kuitenkin, eli priimaoppilas! :D

Emmä muista mitä ne oli mut kyl ne selkeesti vaikeutui kun ne arvosanat meni 9 9 9 9 8 7 6 6 5 tai monta kurssia matikkaa nyt yläasteella olikaan :D Keskityin muistaakseni Dimmu Borgirin tuotantoon noilla oppitunneilla aika paljon ja röhnötin pulpetissa. Eturivissä kuitenkin, eli priimaoppilas! :D

Mää olin kylläkin takarivissä ja priimaa pukkasi tulemaan silti. :)

Mää olin kylläkin takarivissä ja priimaa pukkasi tulemaan silti. :)

No sehän on tunnettu fakta että lunttaajat on sielä takarivissä. Piilossa oikeudenmukaisuudelta ja rehelliseltä peliltä...

Perkele että tuo Dikulin ukkokin on ollu riski vielä 62-vuotiaana. Ei paljon monolifteissä leikitä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No sehän on tunnettu fakta että lunttaajat on sielä takarivissä. Piilossa oikeudenmukaisuudelta ja rehelliseltä peliltä...

Hahhaa! Niimpä niin. Olin kyllä ihan kunnollinen ja rehellinen! :D

Hahhaa! Niimpä niin. Olin kyllä ihan kunnollinen ja rehellinen! :D

Niin niin. Tosin hyvähän se on jo alusta lähtien oppia ettei tämä maailma rehellisyyden ja oikeudenmukaisuuden nimissä pyöri, kuten farmaseuttina varmasti tiedät :rolleyes:

Lääkebisnes :haart: Siihen kun pääsis jotenkin saavaksi osapuoleksi. Örgh

Niin niin. Tosin hyvähän se on jo alusta lähtien oppia ettei tämä maailma rehellisyyden ja oikeudenmukaisuuden nimissä pyöri, kuten farmaseuttina varmasti tiedät :rolleyes:

Lääkebisnes :haart: Siihen kun pääsis jotenkin saavaksi osapuoleksi. Örgh

Joo ei, naiivit uskoo rehellisyyteen. Nappikauppa on kyllä aikamoista, en itse lähtis mukaan. Diilauksessakin jo omatunto kohdillaan. :D

Back
Ylös Bottom