Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävikö samoin ku mulle? :D Avasit ton wiki-linkin, tutkit asiaa antaumuksella 5sec ja lopetit turhautuneena?Arvelinkin etten tajua asiasta mitään. Olin siis oikeassa koko ajan. Örgh
Kävikö samoin ku mulle? :D Avasit ton wiki-linkin, tutkit asiaa antaumuksella 5sec ja lopetit turhautuneena?
Kävikö samoin ku mulle? :D Avasit ton wiki-linkin, tutkit asiaa antaumuksella 5sec ja lopetit turhautuneena?
Juu ja suosittelisin jättäänki tän tapauksen niihin fantasioihin... Etköhän sä uhreja vielä löydä :D heh
Aika pahaperse-luukki kaverilla...
Pah. Matikka lunttaamalla läpi aina, mä oon enemmän kielimiehiä.Vähän enemmän kärsivällisyyttä ja asiaan uppoutumista, niin kyllä se siitä ;)
Pah. Matikka lunttaamalla läpi aina, mä oon enemmän kielimiehiä.

Pah. Matikka lunttaamalla läpi aina, mä oon enemmän kielimiehiä.
No mä en sentään luntannut, mutta lopetin matematiikan opiskelun ysiluokalla kun tuli muistaakseni jotain ihmiskunnalle tuntemattomia käsitteitä aiheiksi. Viiminen numero tais olla 5. hehe.. Kielet oli paljon helpompia. Eli ne kaks mitä oon opiskellut![]()
Mä oon ollu ihan kusessa heti sen jälkeen kun helmitaulun käyttö kiellettiin.Teillä on sitten aika haastavaks menny jo siinä vaiheessa :D Heitettiinkö kehiin jotain Riemannin hypoteesia sun muuta ja käskettiin ratkasemaan?
Teillä on sitten aika haastavaks menny jo siinä vaiheessa :D Heitettiinkö kehiin jotain Riemannin hypoteesia sun muuta ja käskettiin ratkasemaan?
Emmä muista mitä ne oli mut kyl ne selkeesti vaikeutui kun ne arvosanat meni 9 9 9 9 8 7 6 6 5 tai monta kurssia matikkaa nyt yläasteella olikaan :D Keskityin muistaakseni Dimmu Borgirin tuotantoon noilla oppitunneilla aika paljon ja röhnötin pulpetissa. Eturivissä kuitenkin, eli priimaoppilas! :D

Mää olin kylläkin takarivissä ja priimaa pukkasi tulemaan silti.![]()
Mä oon ollu ihan kusessa heti sen jälkeen kun helmitaulun käyttö kiellettiin.
No sehän on tunnettu fakta että lunttaajat on sielä takarivissä. Piilossa oikeudenmukaisuudelta ja rehelliseltä peliltä...
Hahhaa! Niimpä niin. Olin kyllä ihan kunnollinen ja rehellinen! :D

Niin niin. Tosin hyvähän se on jo alusta lähtien oppia ettei tämä maailma rehellisyyden ja oikeudenmukaisuuden nimissä pyöri, kuten farmaseuttina varmasti tiedät
Lääkebisnes :haart: Siihen kun pääsis jotenkin saavaksi osapuoleksi. Örgh