Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu ku piti mennä eilen sekoileen sen GHR-voimapyörä hässäkän kans, tuli pieni venähdys alaselkään, huomasin jälkeenpäin kun lämmöt meni. Nyt se voi varjostaa tän päivän jalkareenejä :(

Heh, mun entinen britti-kollega sanoi joskus, et "I have no idea what vittu means, but I guess it's something nasty, because you look always so angry when you say it.."

Haha, noinhan se menee. Yleensä nuo ulkomaalaiset tuppaavat oppimaan juuri kirosanat ekana, kun tulee juuri ekana refleksinä kipuun "VITTU" tai "Vittu saatana".

Vittu ku piti mennä eilen sekoileen sen GHR-voimapyörä hässäkän kans, tuli pieni venähdys alaselkään, huomasin jälkeenpäin kun lämmöt meni. Nyt se voi varjostaa tän päivän jalkareenejä :(

En ymmärrä.. siis ghr glute ham raise ja voimapyörä?? Täh. Miten tuo liike tehdään?

En ymmärrä.. siis ghr glute ham raise ja voimapyörä?? Täh. Miten tuo liike tehdään?

Ihan niinkun tavallinen voimapyörä mutta kantapäät vaan kyykkytelineen alle lukkoon. Toi oli levytangolla joka oli vähän korkeammalla mitä normaali voimapyörä mut käytin silti kapeaa otetta.

Ei sitten mennyt mun töiden välttely ihan niin kuin olin suunnitellut! :D Olin ajatellut jättää koko putiikin ihan huomaamattomasti, mutta jostain kumman syystä pomoa alkoi kiinnostamaan mun työaika ja mitä sillä teen just tässä vaiheessa... Lopputuloksena viimeiset 2kk joudun avustamaan esimiehiä töissään ja tekemään pikku projekteja samalla. Kumma juttu kun tähän asti mun tekemiset ei ole kiinnostaneet pätkääkään, nyt tuli kamala paniikki, että ehdinhän opettamaan mulle tuttuja juttuja muille, sekä hoitamaan muita pomolleni oikeasti kuuluvia tehtäviä (joita herra itse ei osaa tehdä). :jahas:

Noh, eipä tuolla niin väliä kun muuten on joustava työaika tarvittaessa ja kyllä se reilu pari kuukautta menee nopeasti, sitten koittaa VAPAUS...... :dance:

Huh, viikon pahin päivä virallisesti pulkassa. Tällä viikolla pitäisi tehdä pakkohaku ammattikorkeakouluihin, kellään ehdotuksia miltä alalta tulee epätodennäköisimmin kutsukirje pääsykokeisiin?

Nielutulehdus, eli ääni meni ja nyt ollaan sitten sairaslomalla muutama päivä. Nuhaa, yskää, vähän kuumetta ja kurkkukipua vielä lisäksi. Viikon penisilliinikuuri ja yskänlääkettä, lisäksi kävin ostamassa jonkin verran herkkuja, ettei ihan nälässä tarvi olla. Onneksi voi lueskella kirjaa, katella leffoja/sarjoja, ommella hihamerkkejä takkiin, siivoilla ja kirjotella keikkaraporttia.

Kohta pumppaamaan haboja :hyper:

best-biceps-exercises.jpg

e: Ja selkäää

Nuo maidot kestää mitä vain! Uskon vakaasti, että ne alkaa haisemaan pahalta kun menevät huonoksi. Kuten Adrift tuossa sanokin, niin ne kestää todella kauan ennen ku menevät pilalle.
Kun aamupirtelöön pistää macaa ja chlorellaa niin eipä maidon pahaa makua onneksi huomaa. :rolleyes: Yritin kyllä sniffailla sitä, muttei se miltää haissu.
^^Ainakin nykyään ku on kaikki pästoroinnit sekä homostelut mukana ja kaiken maailman lisäaineet ja erottelut tehty, jotta se olisi juotavaa. Kai sen täytyy silloin kans säilyä! Vähintään.
Luomumaitoa ei homostella. Tosin rasvattomassa maidossa eroa ei edes huomaa, kun ei tarvi hyrskyttää.

---

Tänään oli ihan ihme päivä töissä. Työnjohtajasta oli kerrankin jotain apua! :wtf:

Onko hirveän väärin käyttää ilmastointiteippiä jos ei vaan pysty kuuntelemaan....:jahas:

Keksittiin muuten erittäin luova työympäristö tänään, ei jaksettu enää neukkareita kun koko päivä niissä vanuttu, niin istuttiin viimeiset tunnit aulassa sohvalla jalat tuoleilla vieretysten; aika hyvää kommenttia tuli kyllä kaikilta ohikulkijoilta:lol2: 'Ai teettekö te tandemina tota hommaanne' 'Muistakaa tytöt lähteä yöksi kotiin, näytätte niin keskittyneiltä että löydetään teidät aamulla siitä sohvalta nukkumasta':D

Back
Ylös Bottom