Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onneksi huomenna pääsee taas töihin ja arki alkaa. Pysyy edes päivisin järjissään.

Työreissulle 5:30 ja olen jo kerennyt treenaamaan, saunomaan ja syömään aamupalan. Parempi vaihtoehto kuin viimekerralla jolloin nukuin pommiin ja heräsin puhelinsoittoon 5:35 :D

Huomenta.

Mun maito näytti olevan parasta ennen 14. päivä, mutta tein siitä aamupirtelön silti. Tuleekohan rasvattomaan maitoon edes klomppeja, kun se menee huonoksi...

Huomenta.

Mun maito näytti olevan parasta ennen 14. päivä, mutta tein siitä aamupirtelön silti. Tuleekohan rasvattomaan maitoon edes klomppeja, kun se menee huonoksi...

Siitä en tiiä, mutta eiköhän sen mausta huomaa, jos on pilalla. Mä oon tainnu joskus juoda viikonkin vanhaa maitoa kun oli vielä ihan hyvää.

Mulla on ehkä maailman surkein vaimo. Joka viikko se lottoaa, mutta ei ole vieläkään onnistunut saamaan sitä päävoittoa ja mun pitää edelleen nousta aamulla töihin.

Huomenia. :zzzz: Mikähän päivä tänään? Maanantai... :jahas:

Huomenta.

Nuo maidot kestää mitä vain! Uskon vakaasti, että ne alkaa haisemaan pahalta kun menevät huonoksi. Kuten Adrift tuossa sanokin, niin ne kestää todella kauan ennen ku menevät pilalle.

Huomenta myös! :)

Viikonloppu meni mukavasti kuolemantaudissa ja vieläkin on kurkku vähäsen kipee ja nuhaa :( mut nyt ollaan jo voiton puolella :D

^^Ainakin nykyään ku on kaikki pästoroinnit sekä homostelut mukana ja kaiken maailman lisäaineet ja erottelut tehty, jotta se olisi juotavaa. Kai sen täytyy silloin kans säilyä! Vähintään.

Back
Ylös Bottom