Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muhahah. Mulla kiristää nykyään verkkaritki reisistä, oon kasvany yli M-koon housuista.

Mutta kait sie tiiät, että mitä isompi mies, sitä pienempi paita? Pätee varmasti housuihinkin. Seuraava koko on siis S kokoset verkkarit.

Mutta kait sie tiiät, että mitä isompi mies, sitä pienempi paita? Pätee varmasti housuihinkin. Seuraava koko on siis S kokoset verkkarit.
Nojaa. Ite tykkään pitää varsinki salilla vähän väljempiä vaatteita, antaa kynisten kukkoilla paitojensa kans.

Joskus naisseurassa tms saatan laittaa jonkun istuvamman paidan päälle.

Tympiää! Elämälle täytyis löytää uusi suunta, tietäis vaan mikä ja mistä.

Nojaa. Ite tykkään pitää varsinki salilla vähän väljempiä vaatteita, antaa kynisten kukkoilla paitojensa kans.

Jaa, niin korrektia.

Joo, mäki oon yleensä uimarannallaki paita päällä, ku ei viitti paljastella lumenvalkeaa ihoa.

Hieno ilma kävästä lenkillä tänään.

PS: Että ottaa päähän jengin munahuuruinen mehutus siitä kuinka omistaa uuden NHL 13. Se on vaan peli.

Mää kävin vetään selkä-hauis-treenin. Pitää pistää hiaton paita vielä päälle niin näkyy mun massiiviset haukkarit!

Oijoi. Joo, hihattomat päälle, pitäähän muiden nähä mistä meidän haukkarit on tehty! :D

Meikäläisen pitäisi ihan suosiolla herätä silloin, kun olen pistänyt herätyksen. Joka ikinen kerta käy niin, että kun jään "vielä hetkeksi nukkumaan", niin nukahdan useammaksi tunniksi, enkä herää ennen kuin on 11-12h unta taulussa. Onneksi sentään heräsin sentään "ajoissa", koska vielä ehdin mukaan pelamaan lenttistä.

Vähän samaa vikaa ku Kridellä. Oon aiemmin yrittänyt välttää vastaavaa tilannetta laittamalla herätyskellon tarpeeksi kauas, että on pakko nousta sängystä sammuttamaan se. Sekään ei tosin aina toimi.

Mä laitan yleensä kelloradion herättään ja sit ku laitan sen torkulle niin kännykkä rupee huutamaan viereisessä huoneessa 5 minuutin päästä ja pakko nousta. Yhdellä kellolla ei kyllä pysty herään, se on kokeiltu monta kertaa. Mä painan aina torkkua pari tuntia putkeen.

Mää kävin vetään selkä-hauis-treenin. Pitää pistää hiaton paita vielä päälle niin näkyy mun massiiviset haukkarit!

Tässä kesän lämpimillä keleillä oon todennu, että onpa pirun hauskaa treenailla hihattomassa ja pullistella käsiä salilla. Sitä ei aina pitkähihanen päällä treenaillessa tajuakkaan kuinka hyvältä voi näyttää vähemmässä vaatetuksessa. Hehe.

Meikäläisen pitäisi ihan suosiolla herätä silloin, kun olen pistänyt herätyksen. Joka ikinen kerta käy niin, että kun jään "vielä hetkeksi nukkumaan", niin nukahdan useammaksi tunniksi, enkä herää ennen kuin on 11-12h unta taulussa. Onneksi sentään heräsin sentään "ajoissa", koska vielä ehdin mukaan pelamaan lenttistä.

Aina sama homma mulla ja myös arkisin aina myöhästyn töistä puol tuntia sen takia. Onneks pomo ei piittaa, itte kyllä pistää vituttamaan. Tänään piti herätä klo 9 ja onnistuis nousemaan ylös jo 11.30 :P

yhyy, mulla ois selkä-hauis-takareisi-vatsatreeni tänään, tuntuu pahalle ajatellakin sitä.. pitäs käydä vielä kaupassaki ennen sitä :(
e: hitto äsken ku istuin paskalle niin huomasin et takareidet on kipeenä toissapäivän jalkareenistä.. fuck. lisäks takaolkapäät tuntuu olevan edelleen vitun jumis 3 päivän takaisesta penkkitreenistä.. not good.

Olis niin tahtonu tänään mennä joko Tapparan peliin tai Muscle&Fitness showhun, mutta ei näiden yskänpuuskien kanssa mihkä voi mennä, missä on hirveesti väkee. Voi pinippi... Kai sitä pitää vaa houkutella tänään joku johki syömää tai jottai :)

Back
Ylös Bottom