Adriftki syö vaan jäätelöä ja pyöräilee vähä ja sille on kasvanu 8-packi. Se on helppoja, kun on lahjoja.
Hehe. Eilen oli muuten eka päivä kun en syöny jäätelöä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Adriftki syö vaan jäätelöä ja pyöräilee vähä ja sille on kasvanu 8-packi. Se on helppoja, kun on lahjoja.
Vaari tapas aina sanoo, että koulu on tyhmille ja treenaus lahjattomille.Ei tarvitse treenata jos osaa jo. Treenaus on lahjattomille.
No sulla tuli viimeeksi laskuhumala yhen oluen jälkeen ja känni kahdesta tuopista :jahas:
Örgh
Heh. Nii tuliki. Mut mä puhuinki kännin määristä, niissä sulla on kiinniottamista. Eiköhän mul oo tullu toistaseks niitä ihan tarpeeks. Ei kiinnosta vittuakaan humaltua vaikka muunlainen päihtyminen kylläkin.
No niissä on toki kirittävää. hehe.. Reilun kymmenisen vuotta varmaan?
Kyl mä oon empiiristen tutkimusten jälkeen tullut siihen tulokseen että humaltuminen on parempi juttu kun pilvilinnailu. Örgh
Hehtaari jos toinenki kasvamaa.Uusia lajikkeita kokeiluun ;) Voisin vaik ruveta maanviljeilijäks jos laki sallisHehtaari jos toinenki kasvamaa.
Vittu, kaljat loppu. Kuka tois lisää? Eihän Dexteriä voi ilman olutta katsoa.
Aamatööri.
Valaisisitko että missä asiassa? :D