Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Adriftki syö vaan jäätelöä ja pyöräilee vähä ja sille on kasvanu 8-packi. Se on helppoja, kun on lahjoja.

Hehe. Eilen oli muuten eka päivä kun en syöny jäätelöä!

No sulla tuli viimeeksi laskuhumala yhen oluen jälkeen ja känni kahdesta tuopista :jahas:

Örgh

Heh. Nii tuliki. Mut mä puhuinki kännin määristä, niissä sulla on kiinniottamista. Eiköhän mul oo tullu toistaseks niitä ihan tarpeeks. Ei kiinnosta vittuakaan humaltua vaikka muunlainen päihtyminen kylläkin.

Heh. Nii tuliki. Mut mä puhuinki kännin määristä, niissä sulla on kiinniottamista. Eiköhän mul oo tullu toistaseks niitä ihan tarpeeks. Ei kiinnosta vittuakaan humaltua vaikka muunlainen päihtyminen kylläkin.

No niissä on toki kirittävää. hehe.. Reilun kymmenisen vuotta varmaan?

Kyl mä oon empiiristen tutkimusten jälkeen tullut siihen tulokseen että humaltuminen on parempi juttu kun pilvilinnailu. Örgh

No niissä on toki kirittävää. hehe.. Reilun kymmenisen vuotta varmaan?

Kyl mä oon empiiristen tutkimusten jälkeen tullut siihen tulokseen että humaltuminen on parempi juttu kun pilvilinnailu. Örgh

Uusia lajikkeita kokeiluun ;) Voisin vaik ruveta maanviljeilijäks jos laki sallis :rolleyes: Hehtaari jos toinenki kasvamaa.

Jumankavi mikä myräkkä pihalla. Meinas lähtee tupee irti. Mut oli kyl mukava ilta. Ensin Kaislassa vähän irkkusiideriä ja sitten Etnassa illallinen firman piikkiin. Saipahan taas nauraa. Saa nähdä onks mulla kohta enää työpaikkaa jos jatkan näiden juttujeni kertomista :D

No niin ja luulot pois jesseiltä kertaheitolla! :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

kaippa sitä vois nukkumaan mennä ku kerran väsyttää :zzzz: öitä vaan pakkislaisille!

:rock:

Miten voikin biisissä olla niin kaunis sanoma.. :itku:

Sweet. Mihin se kesä ehti livistää. Se ei toteuttanu lupauksiaan!

Back
Ylös Bottom