Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Jep! Kyllä me tiietään, että teude se on joka siellä joutuu siivoamaan. Pieni vaaleanpunainen essu päällänsä ja pölyhuiska kädessä! :D

Ja mä kun yritän aina iltaisin laittaa kaikki kamat valmiiks aamua varten, niin eilen olin sit unohtanu rintsikat. Oli vähän ikävä yllätys aamutreenin jälkeen :( Voi s...tanan s...tana, et on ikävä fiilis.

Mut hei, koko viikonloppu menee ihanien ihmisten seurassa, joten no hätä. Aurinkokii paistaa.

Mistä tietää että on perjantai? Siitä, ku aamulla ei meinaa päästä sängystä ylös ja vituttaa.

Mistä tietää että on perjantai? Siitä, ku aamulla ei meinaa päästä sängystä ylös ja vituttaa.

Perjantaina herää aina pirteänä ku tietää, että sen jälkeen koittaa viikonloppu! Maanantai-aamuna vituttaa aina eniten. Tai lauantaina jos tietää, että on työpäivä. :jahas:

No voi hitto nyt mun on lopetettava tää valittaminen työnteosta :D

Nääh pykätään palaveri pystyyn :D

Ja mä kun yritän aina iltaisin laittaa kaikki kamat valmiiks aamua varten, niin eilen olin sit unohtanu rintsikat.

Mä kans pakkaan edellisenä kaikki valmiiksi. Joskus on pyyhe jäänyt, sekin on ärsyttävää kuivatella itseään puhaltimella.

Jos mulla ei olis mitään tärkeetä ollut tänään töissä niin olisin kotona nukkumassa tätä kuoleman tautia pois :( No mutta minä teen töitä kun oon niin tunnollinen ;)

Perjantaina herää aina pirteänä ku tietää, että sen jälkeen koittaa viikonloppu! Maanantai-aamuna vituttaa aina eniten. Tai lauantaina jos tietää, että on työpäivä. :jahas:

Ei viikonlopuissa ole mitään piristävää, ku ei ole mitään mitä odottaa. Tänäänki pitää kai mennä potniapunismettiin puranan voimalla, ku on kurkku niin per kipee. Ei oo kivaa! Mieluummin makaisin kotona jos ei tarvisi tehä sitä yksin.

Onneksi on perjantai. Illalla puski vieläkin pikkulämpöä, paska homma.
Silti puntti kulki kohtuullisen hyvin.. Joulua kohti pitäisi siirtyä enemmän ja enemmän voimatreeniin, saas nähä miten käy sen kanssa. Ei tarttis kamalasti flunssailla kyllä jos aattelee että toi onnistuisi.

Ei viikonlopuissa ole mitään piristävää, ku ei ole mitään mitä odottaa. Tänäänki pitää kai mennä potniapunismettiin puranan voimalla, ku on kurkku niin per kipee.

No ei mullakaan yleensä mitään järkevää ole, mutta eipähän tarvi olla töissä, koska se on aina niin kuluttavaa. Viikonloppuna voi ottaa rennosti, tavata kavereita ja spämmätä nettiin. :D

- - - Updated - - -

Onneksi on perjantai. Illalla puski vieläkin pikkulämpöä, paska homma.
Silti puntti kulki kohtuullisen hyvin.. Joulua kohti pitäisi siirtyä enemmän ja enemmän voimatreeniin, saas nähä miten käy sen kanssa. Ei tarttis kamalasti flunssailla kyllä jos aattelee että toi onnistuisi.

Mä oon siirtyny pidempiin sarjoihin... Kolmatta vuotta oon treenannu bodytyyliin 8-12 toistoilla ja pikkuhiljaa alkoi kyllästyttämään. Vaihtelu on aina hyvästä ja tuleepahan uusia ärsykkeitä. Välillä oon kyllä voimatreeniäki tehny.

Hoho :D
ibyv10.jpg

Mä oon siirtyny pidempiin sarjoihin... Kolmatta vuotta oon treenannu bodytyyliin 8-12 toistoilla ja pikkuhiljaa alkoi kyllästyttämään. Vaihtelu on aina hyvästä ja tuleepahan uusia ärsykkeitä. Välillä oon kyllä voimatreeniäki tehny.

Vaihtelu joo virkistää. Mulla nyt menossa 8-12, vaan tippuu ne toistot pikkuhiljaa. :) Toivottavasti siis vaan paukkuja piisaa. Vuodenvaihteen jälkeen sitten taas pidempää ja tarvinnee ottaa vähän enemmän aerobista kanssa sitten kehiin.
Miehen kanssa siirryin samaan ohjelmaan kesällä ja se treenaa aina tiettyyn aikaan vuodesta tietyllä tavalla. Joten niillä mäkin sitten menen.

Ihan shaibaa joku saman treenityylin hinkkaaminen jatkuvasti. Kroppa ei saa enää ärsykkeitä ja saa miettii sit peilin eessä miks kehitystä ei tuu. Tasasesti on mukava duunailla sekä voimaa että bodia. Ens viikolla kyl vissiin räjähtää toi reenaaminen ihan käsiin, mutta ei se mitään, tietääpähän taas tehneensä jotain kun ei edes paskalle taivu :D

Voinkohan mä juosta tänään kynpin kun oon juonut kuoharia? Kyllä vakuuttivat että parantaa vaan suorituskykyä. Luovuus ainakin lisääntyy:lol2:

Voinkohan mä juosta tänään kynpin kun oon juonut kuoharia? Kyllä vakuuttivat että parantaa vaan suorituskykyä. Luovuus ainakin lisääntyy:lol2:

Helposti. Tommonen pikkunen buusteri vaan tehostaa suoritusta :D Mutta älä sit usko ittees jos päätät yhtäkkiä, että "tostahan mä vähän oikasen".

Helposti. Tommonen pikkunen buusteri vaan tehostaa suoritusta :D Mutta älä sit usko ittees jos päätät yhtäkkiä, että "tostahan mä vähän oikasen".

Joo yleensäkään se ei kannata...ja onneksi mulla on opas, joka jättää muuten autostakin navigaattorin kotiin jos mä tulen kyytiin:lol2: että jos musta ei kuulu enää, niin...

Back
Ylös Bottom