Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sä tiedät jo mun nimen niin helppoko se on kattoo.. Ei oo muita samannimisiä maapallolla :D
EDIT: ollaan muuten..
Mistä tietää että on perjantai? Siitä, ku aamulla ei meinaa päästä sängystä ylös ja vituttaa.
No voi hitto nyt mun on lopetettava tää valittaminen työnteosta :D
Ja mä kun yritän aina iltaisin laittaa kaikki kamat valmiiks aamua varten, niin eilen olin sit unohtanu rintsikat.
mitä työ höpäjättä.
Nyt on siis maanantai.
Perjantaina herää aina pirteänä ku tietää, että sen jälkeen koittaa viikonloppu! Maanantai-aamuna vituttaa aina eniten. Tai lauantaina jos tietää, että on työpäivä. :jahas:
Ei viikonlopuissa ole mitään piristävää, ku ei ole mitään mitä odottaa. Tänäänki pitää kai mennä potniapunismettiin puranan voimalla, ku on kurkku niin per kipee.
Onneksi on perjantai. Illalla puski vieläkin pikkulämpöä, paska homma.
Silti puntti kulki kohtuullisen hyvin.. Joulua kohti pitäisi siirtyä enemmän ja enemmän voimatreeniin, saas nähä miten käy sen kanssa. Ei tarttis kamalasti flunssailla kyllä jos aattelee että toi onnistuisi.
Mä oon siirtyny pidempiin sarjoihin... Kolmatta vuotta oon treenannu bodytyyliin 8-12 toistoilla ja pikkuhiljaa alkoi kyllästyttämään. Vaihtelu on aina hyvästä ja tuleepahan uusia ärsykkeitä. Välillä oon kyllä voimatreeniäki tehny.
Toivottavasti siis vaan paukkuja piisaa. Vuodenvaihteen jälkeen sitten taas pidempää ja tarvinnee ottaa vähän enemmän aerobista kanssa sitten kehiin.Voinkohan mä juosta tänään kynpin kun oon juonut kuoharia? Kyllä vakuuttivat että parantaa vaan suorituskykyä. Luovuus ainakin lisääntyy:lol2:
Helposti. Tommonen pikkunen buusteri vaan tehostaa suoritusta :D Mutta älä sit usko ittees jos päätät yhtäkkiä, että "tostahan mä vähän oikasen".