Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on ollu ongelma koko päivän, nimittäin erektion kans. Siistiä palloilla 8h töissä, kun vähintään kaks kertaa tunnissa seisoo. Ruokatunnilla pelotti että pöytä menee nurin.
Mistä tulikin mieleeni. Meillä oli kerran yks kesätyöntekijä, joka oli koko ajan joko vessassa tai kahvitauolla. Hän väitti olleensa paskalla aina, kun kysyin, että missä vitussa se taas on luuhannut, mutta epäilen, että hän vietti suurimman osan työajasta vessassa runkkaamassa. Oletko muuten kokeillut edellä mainittua aktiviteettia ongelman poistamiseksi?

Mikä vittu siinä on et aina kun otetaan lärvistä kuva ja se menee sellaseen paikkaan et kaikki näkee sen monta tuntia päivässä niin se kuva on niin saatanan ruma, rumempi ku passikuva :lol2:

Jaahas, se olis huomenna "työhaastattelu"... Nelipäivästä työviikkoo meinasin vaatia. Saa nähä miten käy. Ei noissa hommissa paljoo arvosteta ihmistä jolle "ei työ maistu" (lue: oot laiska jos et tee 20tuntia ylitöitä viikossa niiku kaikki muutki)

I love the smell of napalm in the morning.

Kerrassaan hieno pätkä. Täytyisikin joku päivä taas katsella tuo leffa, edellisestä kerrasta on jo aikaa. Nythän tässä ehtii leffoja väijyä...:jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mistä tulikin mieleeni. Meillä oli kerran yks kesätyöntekijä, joka oli koko ajan joko vessassa tai kahvitauolla. Hän väitti olleensa paskalla aina, kun kysyin, että missä vitussa se taas on luuhannut, mutta epäilen, että hän vietti suurimman osan työajasta vessassa runkkaamassa. Oletko muuten kokeillut edellä mainittua aktiviteettia ongelman poistamiseksi?
En harrasta tuommoista itsensä turmelua, harras munkki olen.

- - - Updated - - -

Jaah, 13. päivän tuuria: polkupyörä hajoaa kesken ajon, pesen pyykit ilman pesuainetta... :face: No, kämppä on sentään ehjä vielä siivouksen jäljiltä ja on tankkailtu. Kohta treeni nro. 2:een! :puntti:
Vapaapäivän hyötykäyttöä parhaimmillaan, treenausta :) Yks puntti ja toinen airooppinen?

Löytyi sopivan kieroutunut kappale ja video, toimii tällaiseen tylsään iltaan niin hyvin.. Ikävä treeneihin, ei tee hyvää olla liian kauan pois salilta! :hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämäpä ol hyvä työpäivä. Se oli sen takia hyvä, että se meni vitun nopeesti. Koko viikko menny taas ihan helvetin nopeesti. Kohta oon saatana eläkkeellä jo. Aika vaan menee nopeempaa ja nopeempaa koko ajan... Armeija lähestyy myös uhkaavasti :S No jospa se puol vuotta siellä menis kanssa pirun nopeesti.

Alkaa olla sellanen fiilis etten edes tiedä oonko mä enää oikeassa junassa. Kai mä oon. Ehkä mä löydän itseni takaisin Vantaalle vielä. Varma ei tietenkään voi olla :D Salille jos jaksais vääntäytyä vielä tälle illalle. Kannatti joo mennä Jklään, eksyin BodyActionin liikkeeseen ja niistä vaatteista ois ollu helppo kieltäytyä (osaan järkeillä noi riepuostokset ja tiedostan kyllä että mulla on ihan tarpeeks reeniriepuja), mutta varusteet. Ne varusteet. Tuli sitten ostettua nostovyö rahalla jota minulla ei ole. Ei se mittään, nyt on ainaki sopiva vyö, jota kuulema käyttää itse Bullikin. Ei kyllä varmaan tota mun vyötä käytä, ei mahtuis sille edes kaulan ympärille.

Alkaa olla sellanen fiilis etten edes tiedä oonko mä enää oikeassa junassa. Kai mä oon. Ehkä mä löydän itseni takaisin Vantaalle vielä. Varma ei tietenkään voi olla :D Salille jos jaksais vääntäytyä vielä tälle illalle. Kannatti joo mennä Jklään, eksyin BodyActionin liikkeeseen ja niistä vaatteista ois ollu helppo kieltäytyä (osaan järkeillä noi riepuostokset ja tiedostan kyllä että mulla on ihan tarpeeks reeniriepuja), mutta varusteet. Ne varusteet. Tuli sitten ostettua nostovyö rahalla jota minulla ei ole. Ei se mittään, nyt on ainaki sopiva vyö, jota kuulema käyttää itse Bullikin. Ei kyllä varmaan tota mun vyötä käytä, ei mahtuis sille edes kaulan ympärille.
Schiek?

Leipä heitti hepan pyllyä kun päälle lätkittiin metukkaa vuori. Mitä akka?

Metukkavuori. Nyt tuli näläkä eikä tällä apinalla oo ku pannaania. No, syömme pannaania. Mitäpä minä. Elämä asettuu hilijalleen eikä hesalaisten meininki ainakkaa vielä liikaa ahista. Ilta- ja viikonlopputyöt on klaarassa ja ens viikolla näkee sitten mihin taas edetään. Josko sitä kohta pääsis kiusaamaan lapsiparkoja. Mitäpä se äijänkäppänä siellä? Joko sinä muutat helevettiin sieltä laakialta?

Back
Ylös Bottom