Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu että voi suihku kiinnostaa vähän jos väsyttää. Luottaisko sitä dödön voimaan vielä huomennakin? Blääh.....

Meet sinne pesulle, kannat muuten vaan kaikkia pöpöjä mukanasi! Hyhhei. Ajattele niitä kuumia vosuja. Suihkussa. Alasti. :rolleyes:

:nolo:
Menee aika levottomaksi jutut yötä kohti.

:offtopic: Seuraava viestisi on 300. Nyt. Mieti. :D

EDIT: Ja hyvä videovalinta. :thumbs:

300
[video=youtube_share;eZeYVIWz99I]http://youtu.be/eZeYVIWz99I[/video]

Tähän on hyvä lopettaa tältä päivältä. Öitä.

Meet sinne pesulle, kannat muuten vaan kaikkia pöpöjä mukanasi! Hyhhei. Ajattele niitä kuumia vosuja. Suihkussa. Alasti. :rolleyes:

Eipä niissä vosuissa oo paljon ajattelemista. Kattomista vaan. Sekin hyvin vaatimattomasti tai sit sellasella halveksivalla ilmeellä, ettei ne vaan luule että olisin jollain tavalla kiinnostunut tai vaikuttunt niiden ulkonäöstä. Blah.

Tilasin jo parturin itselleni huomiseksi, mutta peruutinkin sen tossa illalla kun katsoin itseäni peilistä ja tuumasin miten komea ja karvainen könsikäs olen. Parturi pilais mun lookin vaan! Jos sitä sellasen semipitkän epäsiistin reuhkan laittais. hehe..

Tilasin jo parturin itselleni huomiseksi, mutta peruutinkin sen tossa illalla kun katsoin itseäni peilistä ja tuumasin miten komea ja karvainen könsikäs olen. Parturi pilais mun lookin vaan! Jos sitä sellasen semipitkän epäsiistin reuhkan laittais. hehe..

Loistava suunnitelma. Mullakin on tää parrankasvatus edenny ihan kohtuullisesti jo :rock: Ikinä ei oo liikaa karvaa päässä.

Kato kun sen piti oma nimi korjata isolla alkukirjaimella. Kauhea narsisti.

teudekin tollanen pampersposki vois vähän karvaa laittaa kasvamaan.

Kato kun sen piti oma nimi korjata isolla alkukirjaimella. Kauhea narsisti.

:lol2: En suvaitse typoja minua koskien! :D Paraski puhuja typotuksessa...

Vituttaa kun töissä on niin pitkä matka parkkipaikalta työpisteelle. Pitäis joku sähkömopo hommata autolta sinne.. Köyhät kävelee perkele.

Ajaminen vain on niin vaivalloista

No minkä takia luulet että mulla on naama täys karvaa :D

Vittu mitä hommaa se höyläily.

Pitäiskö alottaa joku Pakkiksen virallinen karvankasvatustredi? Vai onks sellanen jo?

Ei täällä oo kun miesten sheivaus-ketju :face:

saiskohan pimpsaa
913052.webp

Vittu mitä hommaa se höyläily.

Ei täällä oo kun miesten sheivaus-ketju :face:
Joo munki ihan turha höyläillä. Vähän koitin reunoja siistiä ni joka vedolla höylä tukossa. Pitäis jo saksilla vetää ensin suurimmat ja sit vasta höylällä. Aika vaiva.

Nii onkii mutten joo. Melko turha, oon tainnu pari kertaa vilkasta sen enempää lukematta. Mun ketjuidea olis paljon parempi.

Back
Ylös Bottom