Vittu että voi suihku kiinnostaa vähän jos väsyttää. Luottaisko sitä dödön voimaan vielä huomennakin? Blääh.....
Pitäis olla himassa joku Nesteen pikapesula ihmisille mistä vaa kävelis läpi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu että voi suihku kiinnostaa vähän jos väsyttää. Luottaisko sitä dödön voimaan vielä huomennakin? Blääh.....

Ja alitajuisesti monttu aukes ku odotit iltapalaksi taas rintaruokintaa?

Menee aika levottomaksi jutut yötä kohti.
Seuraava viestisi on 300. Nyt. Mieti. :D
Menee aika levottomaksi jutut yötä kohti.
Meet sinne pesulle, kannat muuten vaan kaikkia pöpöjä mukanasi! Hyhhei. Ajattele niitä kuumia vosuja. Suihkussa. Alasti.![]()
Tilasin jo parturin itselleni huomiseksi, mutta peruutinkin sen tossa illalla kun katsoin itseäni peilistä ja tuumasin miten komea ja karvainen könsikäs olen. Parturi pilais mun lookin vaan! Jos sitä sellasen semipitkän epäsiistin reuhkan laittais. hehe..
Ikinä ei oo liikaa karvaa päässä.Kaikki joukolla unten maille, hopi hopi. :whip:
Hah! Nappaan tuosta ruoskasta kiinni ja rupeankin piiskaamaan sinua!
Elä ujostele! Maistuisko Daiinan maito?
Kato kun sen piti oma nimi korjata isolla alkukirjaimella. Kauhea narsisti.
Nyt kuule on sun nukkumaanmenoaika.
Mä luulin et se meni jo, mä kapinoin.

teudekin tollanen pampersposki vois vähän karvaa laittaa kasvamaan.
Saa yrittää. :evil:
Ajaminen vain on niin vaivalloista
Pitäiskö alottaa joku Pakkiksen virallinen karvankasvatustredi? Vai onks sellanen jo?

Joo munki ihan turha höyläillä. Vähän koitin reunoja siistiä ni joka vedolla höylä tukossa. Pitäis jo saksilla vetää ensin suurimmat ja sit vasta höylällä. Aika vaiva.Vittu mitä hommaa se höyläily.
Ei täällä oo kun miesten sheivaus-ketju :face:
saiskohan pimpsaa
katso liitettä 87262