Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Noi Boston Dynamicsin tyypit on varmasti mieleltään ikuisia lapsia :D Toisaalta olisihan se kyllä siistiä rakennella ja kehittää robotteja päivät pitkät :)

^Noi Boston Dynamicsin tyypit on varmasti mieleltään ikuisia lapsia :D Toisaalta olisihan se kyllä siistiä rakennella ja kehittää robotteja päivät pitkät :)

Eiks me kaikki olla, mutta harva meistä uskaltaa tuoda sen esille. :D

Huomenta vaan kaikille. :) Mun aivot jää nukkumaan, mutta mä lähen töihin...

Onko toi nyt jotain uutta että farmarit on töissä ilman aivoja. Röh.. Pystyis farmarin hommat hoitaa pelkästään hetken kun on sivusta seurannut :D

Onko toi nyt jotain uutta että farmarit on töissä ilman aivoja. Röh.. Pystyis farmarin hommat hoitaa pelkästään hetken kun on sivusta seurannut :D

Just. :lol2: Tarvittava tieto-taito vaan uupuu. :D

Söisinkö seuraavaksi

-roskaruokaa Hesessä

vaiko

-terveellistä ruokaa?

Hmm, vaikea valinta. Kovasti tekisin nyt mieli Heseruokaa. Mutta se olisi ns. fat act, joita koitan nyt välttää, sillä haluan näyttää hyvältä nakuna.

Söisinkö seuraavaksi

-roskaruokaa Hesessä

vaiko

-terveellistä ruokaa?

Hmm, vaikea valinta. Kovasti tekisin nyt mieli Heseruokaa. Mutta se olisi ns. fat act, joita koitan nyt välttää, sillä haluan näyttää hyvältä nakuna.

Autan sen verran, että syö puolet ja puolet. Parhaat puolet kummastakin ofc.

Hyvä idea! Vhh-lounas siis nyt kotona ja matkalla töihin ranskalaisia Hesestä. Majoneesilla!

Nyt määkin haluan ranskalaisia!

Tosin mun mielestä herkkujä pitäis voida syödä myös keskellä viikkoa, karkkipäivät on lapsille. Kunhan sitten kokonaisuudessaan 85% ruokailusta on "fiksuja".

se olisi ns. fat act, joita koitan nyt välttää, sillä haluan näyttää hyvältä nakuna.

Pidä toi. Minä olen jo menetetty toivo tuon suhteen...

Huomenta karvakainalot!

Alotetaan aamu meidän robottiystävien kanssa.

Aivan selvä Greyhoundin esiaste:

Yritin tänään herätä ilman syytä klo 0930. Vituiksihan se meni, nimittäin herätyksen jälkeen torkahdin, ja heräsin 1030.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onneksi Hesen ranskalaisannokset ovat niin kusisen pieniä, että en mä sellaisesta vielä läskiksi tule.

E. Niin ja viikonlopun aikana kiskoin kilon lohta, joka varmasti terveellisyydessä kumoaa nuo ranskalaiset. Ellei lasketa siihen varastoituneita raskasmetalleja ja myrkkyjä. Mutta jätän ne huomioimatta.

Hyvä idea! Vhh-lounas siis nyt kotona ja matkalla töihin ranskalaisia Hesestä. Majoneesilla!
No mutta Hesestähän saa Karppurilaisia. Ja aterianakin, minisalaatille yks majopussi piisaa kivasti. Tai sitten burger-salaatti (joka kyllä vaatii kaksi majoa). Hyvää!

Sain ulkovaatteet päälle, niin ulkona alkoi sataa kaatamalla. En olisi halunnutkaan lähteä mihinkään :wall:

EDIT: Niin tosiaan, Alankomaissa sateet kestävät noin 5min, alkaa aurinko taas tulla esiin.

herrajumala ku sattuu käsiin, olikohan tuo pattiarallaa 18 sarjaa failureen kovin fiksua käsille.

Joku vois puhaltaa pipin pois.

Voi jumalauta vielä 3h töitä :( Olis pitänyt ottaa tyyny tänne mukaan niin voisin nukkua tässä pöydän äärellä! Onneks kohta on koulutus niin voin lepäillä siellä.

Back
Ylös Bottom