Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jei! Tänään tai huomenna pitäis saapua liikuntatarviketilaus :) Saa uudet treenipöksyt jalkaan ja patukoita kaappiin kiirelähtöjen varalle.

Niin ja vielä voisin hehkuttaa että ostin ihania paitoja fitness exposta. Pari treenitoppia ja biancaneven evolution paidan :haart:

Niin ja vielä voisin hehkuttaa että ostin ihania paitoja fitness exposta. Pari treenitoppia ja biancaneven evolution paidan :haart:

Jotenki luulin et oot mies mut nii joo, eikai kukaa itteensä miehenä pitävä halua olla mustikka. Mut ei se mitään, et oo ensimmäinen jonka sukupuolestä ei täälä oo tietoo.

Anteeksi en esitellyt itseäni. Mä oon se.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jotenki luulin et oot mies mut nii joo, eikai kukaa itteensä miehenä pitävä halua olla mustikka. Mut ei se mitään, et oo ensimmäinen jonka sukupuolestä ei täälä oo tietoo.

Anteeksi en esitellyt itseäni. Mä oon se.

Juu kyllä mä viimesien tietojen mukaan nainen olen :D Ja jos olisit kattellu punttimimmien kuvia niin luulis ettei siitä oo epäselvyyksiä ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juu kyllä mä viimesien tietojen mukaan nainen olen :D Ja jos olisit kattellu punttimimmien kuvia niin luulis ettei siitä oo epäselvyyksiä ;)

Mä kattelen niitä niin paljon että nimimerkit on pelkkää sotkua ja huttua vaan. Lupaan lisätä sun kuvien tarkastelua reeniohjelmaan.

No mä ny kävin kuolaamassa kun niin mainostit ;)

Oiva kunto, selkeesti treenattu tosissaan! Kuvat on aika vanhoja, onko uusia tulossa?

p.s. Mä ostin tank topin, huomenna päälle. Käsipäivä! Tänään jalat :urjo:

No sehän on ihan kivaakin kun on jotain hoidettavaa. Sitten kun kaikki on kauhean asetettu kohdilleen ei oo mitään järkevää tekemistä, muutaku olla alushoususillaan himassa ja kattoo telkkaria :D

Onhan se kiva että on hoidettavia asioita, pitää ainakin pään selkeenä ja poissa pahanteosta.

No mä ny kävin kuolaamassa kun niin mainostit ;)

Oiva kunto, selkeesti treenattu tosissaan! Kuvat on aika vanhoja, onko uusia tulossa?

p.s. Mä ostin tank topin, huomenna päälle. Käsipäivä! Tänään jalat :urjo:

Kuvia tulee heti kun saan taas vipit hommattua. Pitää kattoo sit kun tän valmentajan ohjelmalla on menty hetki niin sitten voin pistää jonkun näkösen kuvan tonne vip puolelle. Ja jos joku jaksais ottaa musta kuvia :D

Kuvia tulee heti kun saan taas vipit hommattua. Pitää kattoo sit kun tän valmentajan ohjelmalla on menty hetki niin sitten voin pistää jonkun näkösen kuvan tonne vip puolelle. Ja jos joku jaksais ottaa musta kuvia :D

Eli siis se dude siel kuvaketjus ei enää pyöri kuvioissa? Loistavaa :pano: Voin tulla ottaa kuvia mun verkkokalvolle.

Ei naiset nyt missää nimessä kovaa halua, ne haluaa pehmosta, lämmintä ja turvallista.. eiku?

Ei niillä oo itelläkää mitää käsitystä mitä vittua ne haluaa.
Kaira huijaa. Kattokaa vaikka naisten deitti-ilmoituksia, siellä on kilometrin mittainen lista ominaisuuksista, joita ne haluaa miehestä. Tottakai naiset tietää mitä ne haluaa!

Kaira huijaa. Kattokaa vaikka naisten deitti-ilmoituksia, siellä on kilometrin mittainen lista ominaisuuksista, joita ne haluaa miehestä. Tottakai naiset tietää mitä ne haluaa!

Hahaa ja sitten ne törmää siihen "oikeaan" joka ei omista puoliakaan listan ominaisuuksista. :D

No sama se on kieltämättä miehilläkin..

Ne uskottelee et se riittää. Mut ei se riitä. "Miks ei riitä? -No en mä oikeen tiiä." Siinä sitä ollaan.

Hahaa ja sitten ne törmää siihen "oikeaan" joka ei omista puoliakaan listan ominaisuuksista. :D

No sama se on kieltämättä miehilläkin..
Oikeasti toi lause jatkuu (se oikea) sillä hetkellä, siinä tilanteessa. Toiset naiset kasvaa aikuisiksi ja ymmärtää, että sillä lapsuuden listalla on hyvin vähän tekemistä todellisuuden kanssa. Toiset ei kasva ja niiden listaan mahtuvaa miestä ei ole vielä tehty.

Ne uskottelee et se riittää. Mut ei se riitä. "Miks ei riitä? -No en mä oikeen tiiä." Siinä sitä ollaan.
Ennalta vaaditut ominaisuudet ovat kaikki mitä tarvitaan. Kunnes vastaan tulee elävä mies ja koko lista heittää häränpyllyä. Tämä edelleen toteutuu vain niiden aikuisiksi kasvavien naisten kohdalla.

Back
Ylös Bottom