Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muutto kotoa alkaa olemaan luultavasti pikkuhiljaa käsillä. joten olen pitemmän ajan miettinyt vuokra ja -omistusasunnon väliltä.
En tiedä kumpaan sitä tarttuisi, sillä vanhemmat ovat sitä mieltä, että ottaisin lainan ja ostaisin asunnon. Mutta sitten kun katselee suht
sopivan hintaista asuntoa, lopussa seisoo, että olisi tulossa putkiremppa tai vastaavaa, eikä oikein nappaa ottaa lisää lainaa remontin takia.
Molemmissa on ne omat puolensa. Mitä mieltä kokeneemmat ovat?

Muutto kotoa alkaa olemaan luultavasti pikkuhiljaa käsillä. joten olen pitemmän ajan miettinyt vuokra ja -omistusasunnon väliltä.
En tiedä kumpaan sitä tarttuisi, sillä vanhemmat ovat sitä mieltä, että ottaisin lainan ja ostaisin asunnon. Mutta sitten kun katselee suht
sopivan hintaista asuntoa, lopussa seisoo, että olisi tulossa putkiremppa tai vastaavaa, eikä oikein nappaa ottaa lisää lainaa remontin takia.
Molemmissa on ne omat puolensa. Mitä mieltä kokeneemmat ovat?

Onko sulla varma työpaikka?

Ei pitäis päästä unohtamaan treenin jälkeistä fiilistä, best high ever!

Muutto kotoa alkaa olemaan luultavasti pikkuhiljaa käsillä. joten olen pitemmän ajan miettinyt vuokra ja -omistusasunnon väliltä. ---
Mitä mieltä kokeneemmat ovat?

Se on vähän siitä kiinni haluaako maksaa muille vai haluaako maksaa itselle vähän jemmaan rahaa..

Jep juuri näin. Riippuu myös siitä haluaako asua kuinka kauan samassa paikassa? Loppuelämä, vuosi pari?

Kotona. Hitto että oli kiva päivä Lahdessa. Seura oli oikeasti hyvää. Ei tarvinnu kaljaakaa ostaa hermoja varten :thumbs:

Pirun paljon jäi ihmisiä näkemätä joita odotin näkeväni, mutta onneksi nyt edes osa.

Kisat oli siistit, bikiniosuus seisautti veren :D

Kotona. Hitto että oli kiva päivä Lahdessa. Seura oli oikeasti hyvää. Ei tarvinnu kaljaakaa ostaa hermoja varten :thumbs:

Pirun paljon jäi ihmisiä näkemätä joita odotin näkeväni, mutta onneksi nyt edes osa.

Kisat oli siistit, bikiniosuus seisautti veren :D
Seisahtiko veret johonkin tiettyyn kohtaan kroppaa? :D

Seisahtiko veret johonkin tiettyyn kohtaan kroppaa? :D

Joo sydämes vähän jyskytti. Ei mulla alapääs mitää tapahdu.. :( ;)

Vaikea nähdä mahdollisuutena, kun en juuri näe syytä elää!

Joo kyllä se viimestään torstaina helpottaa.

Back
Ylös Bottom