Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maapähkinävoi on kyllä melko hyvä tuote, PB&J-leivät maistuu kovasti. Myös viikolla hehkuttamani riisikakku maapähkinävoilla ja banaanilla kannattaa kokeilla.

Itellekin alkanut taas noi PB&J-leivät maistumaan, ja välillä niihin iskee oikein kunnon himo eikä pysty lopettamaan ennen kuin tulee kunnon ähky.

Nyt pitää kattoa millaista kuvaa ja videota sai eilen aikaan Reckless Löövin keikalla. Helkkari että se Herman on hotti äijä - kunpa kaikki miehet osais liikuttaa lanteitaan tuolla tavoin.

Nyt pitää kattoa millaista kuvaa ja videota sai eilen aikaan Reckless Löövin keikalla. Helkkari että se Herman on hotti äijä - kunpa kaikki miehet osais liikuttaa lanteitaan tuolla tavoin.

Juups, silloin kun vielä asuin Kuopiossa niin tuli bongailtua sitä Hermania kaupungilla milloin missäkin aina. Lavakarismaa siltä ainakin löytyy! :D

Itellekin alkanut taas noi PB&J-leivät maistumaan, ja välillä niihin iskee oikein kunnon himo eikä pysty lopettamaan ennen kuin tulee kunnon ähky.

Elvis-leipä on vielä maistamatta, eli pannulla voissa paistettua paahtoleipää pekonilla, banaanilla ja maapähkinävoilla. Pitkään on ollut kyllä mielessä

Juups, silloin kun vielä asuin Kuopiossa niin tuli bongailtua sitä Hermania kaupungilla milloin missäkin aina. Lavakarismaa siltä ainakin löytyy! :D

Siinä sulle vähän lavakarismaa eiliseltä, muru. ;)

Ja on muuten hyvässä kunnossa kans, reiskoista huomaa hyvin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siinä sulle vähän lavakarismaa eiliseltä, muru. ;)

Ja on muuten hyvässä kunnossa kans, reiskoista huomaa hyvin.

Hihi, kiitti. ;) Joo reiskoja voisi katsella... vaikka ne naisten mallistoa olevat housut peittää niitä. :D

Hihi, kiitti. ;) Joo reiskoja voisi katsella...

Kyl mä aina oon tienny että Remontti Reiska on törkeen cool, mut että Bläkkärillä ja laadukasta paskahuumoria :lol2:

Kyl mä aina oon tienny että Remontti Reiska on törkeen cool, mut että Bläkkärillä ja laadukasta paskahuumoria :lol2:

Sanojen vääristelijä! :whip:

Jaksaiskohan sitä enää toista treeniä tälle päivää, huomenna voisi sit lepäillä...

Sanojen vääristelijä! :whip:

Höpsistä. Älä nyvvaa sano notta kattelisit tota hilipatipippanglämrokkaria mieluummin ku THE Reiskaa?? Örgh

Ja siitä nimenomaan oli kyse, elä väitä muuta!

Höpsistä. Älä nyvvaa sano notta kattelisit tota hilipatipippanglämrokkaria mieluummin ku THE Reiskaa?? Örgh

Ja siitä nimenomaan oli kyse, elä väitä muuta!

Eeeikä ollut! Mieluummin kättentöitä kyl kattelisin ku suun laulamista... :)

Eeeikä ollut! Mieluummin kättentöitä kyl kattelisin ku suun laulamista... :)

Nonni.

Mun ois varmaan pakko ruveta lähtee kaupoille kun jääkaapissa ei ole kun kaksi kaljaa ja kaksi lonkeroa. Ei edes leipää. Blöäh

Täällä on keskustelu menny ihan reisille ku olin poissa.

13473.gif

Mietin jo treenipäivyrin aloittamista, mutta jo hyvän matkaa kirjoiteltuani nettiyhteys katkesi ja kaikki tekstit katosi bittiavaruuteen. :(

Tänään hottiskassa tuli kaupassa vastaan käytävällä niin, että se veti perässään isoa tavarakärryä. Kassan molemmilla sivuilla oli hyllyt ja minä olin edessä. Jos olisin halunnut suudella sitä naista, niin se ei olisi päässyt pakoon minnekään.

Tänään hottiskassa tuli kaupassa vastaan käytävällä niin, että se veti perässään isoa tavarakärryä. Kassan molemmilla sivuilla oli hyllyt ja minä olin edessä. Jos olisin halunnut suudella sitä naista, niin se ei olisi päässyt pakoon minnekään.

Se ois vetässy sua polvella kasseille.

Back
Ylös Bottom