Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei mitään aurinkoa uuden alla, päästä puhumattakaan varpaisiin. Tai jospa sittenkin? Ei. Vain tiiliskivi.

Vahva on tunne, että peruspilarit ovatten tiilen lailla murenneet liiasta taakasta mitä niille on uskottu. Rajansa kaikella ja sietokyky koirallakin.

Vahva on tunne, että peruspilarit ovatten tiilen lailla murenneet liiasta taakasta mitä niille on uskottu. Rajansa kaikella ja sietokyky koirallakin.
Tunteet vahvoina kohti uusia murentumia, joita päivittäin uhrataan muovisella alttarilla pitkin poikin. Kykyni jumaluuteen on kuin rampa puu ilman silmiä.

Tunteet vahvoina kohti uusia murentumia, joita päivittäin uhrataan muovisella alttarilla pitkin poikin. Kykyni jumaluuteen on kuin rampa puu ilman silmiä.

Pakkasen ja ilman kirpeyden kaihoa vartoessa synkkyyden syleilyssä mettänpeiton. Minä olen ensilumi. Tulkoon marras ja lapsuuden ilo.

Oon käyny tänään kolmesti paskalla. Kohta lähtee neljäs kerta.

Onneksi ei ole enää, kun kaksi punttitreeniä jäljellä.
Voiko noin paljon paskoa natuna, vai ootko alkanu douppaamaan?

- - - Updated - - -

Pakkasen ja ilman kirpeyden kaihoa vartoessa synkkyyden syleilyssä mettänpeiton. Minä olen ensilumi. Tulkoon marras ja lapsuuden ilo.
Pimeyden varjo, kuin loputon parrasvalo ilman teatteria. Ikuisuus on tässä, sillä me olemme.

Voiko noin paljon paskoa natuna, vai ootko alkanu douppaamaan?

Voi näköjään. Tosin söin kyllä eilen iltapalaksi 500g ranskalaisia, 400g lenkkiä, ja 360g lihapullia. Uskoisin että tuolla on jotain vaikutusta suolen toimivuuteen.

Ei ole tänään vielä pystynyt mitään syömään. Nyt ajattelin juoda proteiinijuoman.

Tuli ostettua kaupasta Pop-Tartseja, ihan hiivatin hyviä. :kuola:

Aamulla keitin puuroa piiiiitkästä aikaa ja voi että oli hyvää, kananmunia ja pekonia siihen vielä jälkkäriksi. Nyt vihreää teetä ja muutaman tunnin lukusessio Game Of Thrones kirjasta. Sitten voisi käydä vielä lenkillä veryttelemässä jalkoja.
Syksy on mukavaa aikaa <3

Pitkästa aikaa odotan itseasiassa talvea. Jouluakin odotan. Vuoden parasta aikaa helposti.

Nyt se on Ephekin sitten flipannu ihan totaalisesti.

Oliko kukaan eilen Tavastialla väijymässä tätä:

Eli ei ollu. Arvasin.

Tänään tuo laulu- ja soitinyhtye esiintyy Jyväskylässä, mutta eihän noille su illan keikoille kukaan pysty, jos ma aamuna oltava työmaalla:jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuulostaa amerikkalaiselta herkulta.

Niitähän ne, oli pakko päästä maistelemaan, kun kerrankin tuli bongattua niitä jostakin kaupasta.

Back
Ylös Bottom