Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuule.. kyl se ihan pikkusen tökkii. Mutta nou hätä!

Millon toi on sitten ollu? Oliks se lukuvuonna 2011-2012? Muistan paikat missä oon noita lukenu.. No eiks se oo tärkein et menee ees viiden vuoden tarkkuudella oikein? Sit ku alkaa tälleen kans vanheta ni ei niillä vuosilla ny niin väliä oo..(ihan vaan siks että ei halua muistaa/tietää unohtaneensa :D)

Kohta on oppilaiden karkit syöty..sori pojjaat.

Tänään olen vain syöny, nukkunut ja surffaillut netissä. Tai no aamulla kävin hertsikassa kattelemassa autoja. Aikamoista elämäntuhlaamista tämäkin.

Tohon vielä treenaaminen niin sehän on perus pakkislaisen elämää. :D

Joo tällaista turhuutta tämä elämä on. Koetan vielä säästää rahaa autoa varten, niin sekin vielä tylsentää elämää. Koetan kyllä ajatella, että tämä on vain välivaihe ja kun vain jaksan pitää pään alhaalla ja painaa eteenpäin, niin asiat on sitten joskus paremmin.

Plääh. Viime yönä tuli nukuttua 3 tuntia, helvetin huonosti 10 min välein heräten. Toissa yönä 5 tuntia. Silti ei nyttenkään väsytä.. Onneksi on nuo unilääkkeet, mutta aattelin jokatapauksessa jättää ne sitten aamuun, oonhan yöihmisiä.

Vittu mä huomasin et mulla on purkki tollasia lihasrelaksantteja ku Dolan.. noi jumittaa ihan vitusti. Vetäsin yhen tollasen ku muistin et mulla on selkä kipeenä runkkupenkkauksesta. Kohta varmaan tipahtaa aika lujaa... voi olla et nukkumatti maistuu ens yönä. ois jo vittu aikakin, viime yönä ainakin nukuin paskasti ja muutenki alkanu olla univelkaa.

Tänään Lahteen :rock:

Tapahtuma on itsessään varmaan ihan surkea, mut onneks oot hyvässä seurassa :D

Näinhän se varmaan on. Ja turvallisessa? ;)

Hyvee houmenta! ^^Ei saatana ja start oli meikän unissa! Mutta positiivista sinällään, että startilla oli tyttöystävä. Hyvä start! :D

Back
Ylös Bottom