Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko täällä Tampereella jotkut seksimessut..? Joojoo, alan googlettaa :P

Turussa on turkkusex. Meinasin mennä mutten mä jaksa.

Turkkusex... hkuja mainittiki... Sinne :)

Plääh, niin kauas jaksa lähtä.. Olisivat olleet täällä niin olis voinu nähdä pitkästä aikaa naisen alasti..:jahas:

E: Livenä, jottei ala tulla kuvia tai videoita privaan..

Gaah! Mun pitäis olla lukemassa tenttiin! Ei ihme että ihmiset vetkuttelee yliopistolla vuosia ylimääräistä. Kirjatentit toki jees koska on aikaa tehä muuta, pitäs vaan osata myös varata aikaa ja motivaatiota siihen lukemiseen... Hmph.

Mut monet treenit oon tähänkin viikkoon mahduttanu :D Edistys on edistystä, vaikka aihealue oiskin eri...

Pitäis vääntää yhtä harkkatyötä, lukea muutamaa kirjaa ja ostaa yks vielä lisää. Matemaattisia tehtäviäkin ois oottelemassa. (Mieluummin vaikka siivoaisin.) Onneks se kuuluisa viimehetki on olemassa.

Gaah! Mun pitäis olla lukemassa tenttiin! Ei ihme että ihmiset vetkuttelee yliopistolla vuosia ylimääräistä. Kirjatentit toki jees koska on aikaa tehä muuta, pitäs vaan osata myös varata aikaa ja motivaatiota siihen lukemiseen... Hmph.

Mut monet treenit oon tähänkin viikkoon mahduttanu :D Edistys on edistystä, vaikka aihealue oiskin eri...

Heh. Tenteissä on se hyvä puoli, että silloin on kämppä tosi siisti (siivoan aina kun pitäis lukea) ja tulee treenattuakin varmaan 2x päivässä :D

Vapaus on hirveä asia.

Ja stockeria kompatakseni. Viimeinen hetki on paras hetki. Eli vikana yönä pari pannua kahvia naamaan ja aamulla voikin sitten herätä ihan krapulaisena.

Ei ihme että pakkis on niin jäykkää väkeä täynnä, kun kaikki tuntuvat olevan yliopiston käyneitä tai yliopistossa par aikaa.

Ei ihme että pakkis on niin jäykkää väkeä täynnä, kun kaikki tuntuvat olevan yliopiston käyneitä tai yliopistossa par aikaa.

En kyllä yliopistoon menis vaikka pakottettais. Siellä tarjotaan pelkkää kasvisruokaa ja soijaproteiineja. True story. Siksi kaikkien humanistien ajattelu on niin heikkoa=aivot ovat mädäntyneet soijan ja kasvisruoan seurauksena. Sitten ne aivopestään vielä luennoilla äänestämään Vihreitä.

Niinno siis mä oon ammattikorkeessa, siks mun opinnot onki tähän asti edistyny kun ryhmätyöt ja läsnäolopakko on pitäny ruodussa :D Vapaus on kammottavaa... Jo erikoistumisen valinta ahdistaa suunnattomasti, vaikka mun tutkinnolla noi nyt ei silleen sulje ees muita vaihtoehtoja pois... On se pirullista :) No nyt on valinta onneks tehty ja oppariinkin työpari valittu niin enää ei voi muuttaa mieltään. Ihmiset yleensä on paljon tyytyväisempiä elämäänsä ellei ole vaihtoehtoja. Valinnanvapaus saa aina miettimään että tekikö oikean valinnan ja pitäiskö vielä muuttaa mieltään..

Sun ala on siis jotain terveydenhuoltoon liittyvää :)

Ja noi parit on kyllä hyviä. Itekkin koitan aina tehdä kaiken jonkun toisen kanssa. Saa vähän sitä toista näkökulmaa ja sitten kun on joku aika sovittu niin ei siitä kehtaa luistaa, eli en on pakko hoitaa hommat.

Paitsi silloin kun se pari on ihan samanlainen kuin minä :D Just päätettiin ettei suoriteta yhtä kurssia kun kumpikaan ei jaksanut tehdä sitä raportointia valmiiksi :D

Pitäis vääntää yhtä harkkatyötä, lukea muutamaa kirjaa ja ostaa yks vielä lisää. Matemaattisia tehtäviäkin ois oottelemassa. (Mieluummin vaikka siivoaisin.) Onneks se kuuluisa viimehetki on olemassa.

Näinpä... minäkin edelleen istun tässä ja neo-Vygotskilainen oppimisteoria odottelee keittiön pöydällä...

Heh. Tenteissä on se hyvä puoli, että silloin on kämppä tosi siisti (siivoan aina kun pitäis lukea) ja tulee treenattuakin varmaan 2x päivässä :D

Vapaus on hirveä asia.

Ja stockeria kompatakseni. Viimeinen hetki on paras hetki. Eli vikana yönä pari pannua kahvia naamaan ja aamulla voikin sitten herätä ihan krapulaisena.

Siistiä on kieltämättä! Ja lihaksetkin alkaa olee tasasesti kipeet kaikkialta. Salilla saa kivasti suljettua mielestään sen todellisuuden että pitäis olla tekemässä jotain muuta :D

- - - Updated - - -

Sun ala on siis jotain terveydenhuoltoon liittyvää :)

Sosiaalialaa :) Lapsiin ja nuoriin painottuu mun opinnot.

Tänään tsekkaamaan Santa Cruz ja Reckless Love lienä Nosturille. Kait siellä jonkinmoinen show taitaa olla. :D

Reckless Love olisi kiva nähdä joskus.

Mäkin käytän nyt tilaisuuden hyväkseni kun kerran voi. Pitänyt nähdä livenä jo pidemmän aikaa, mutta aina tullut jotain estettä. Nyt kun vielä toi SC lämppäämässä, niin pääsen niidenkin liveshown tsekkaamaan että onko niistä mihinkään.

Ei hitto et oli koskettava tuo yheksäks jakso - vetää aina hiljaseks.

Mitä nää kattelet?

Mäkin käytän nyt tilaisuuden hyväkseni kun kerran voi. Pitänyt nähdä livenä jo pidemmän aikaa, mutta aina tullut jotain estettä. Nyt kun vielä toi SC lämppäämässä, niin pääsen niidenkin liveshown tsekkaamaan että onko niistä mihinkään.

Helsingissä olisi kyllä sen takia kiva asua, että siellä pääsisi keikoille helposti. Tänne ei koskaan tule kukaan :D

Back
Ylös Bottom