Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko täällä Tampereella jotkut seksimessut..? Joojoo, alan googlettaa :P
Onko täällä Tampereella jotkut seksimessut..? Joojoo, alan googlettaa :P

Turkkusex... hkuja mainittiki... Sinne![]()
Gaah! Mun pitäis olla lukemassa tenttiin! Ei ihme että ihmiset vetkuttelee yliopistolla vuosia ylimääräistä. Kirjatentit toki jees koska on aikaa tehä muuta, pitäs vaan osata myös varata aikaa ja motivaatiota siihen lukemiseen... Hmph.
Mut monet treenit oon tähänkin viikkoon mahduttanu :D Edistys on edistystä, vaikka aihealue oiskin eri...
Ei ihme että pakkis on niin jäykkää väkeä täynnä, kun kaikki tuntuvat olevan yliopiston käyneitä tai yliopistossa par aikaa.
Ei ihme että pakkis on niin jäykkää väkeä täynnä, kun kaikki tuntuvat olevan yliopiston käyneitä tai yliopistossa par aikaa.
No nyt on valinta onneks tehty ja oppariinkin työpari valittu niin enää ei voi muuttaa mieltään. Ihmiset yleensä on paljon tyytyväisempiä elämäänsä ellei ole vaihtoehtoja. Valinnanvapaus saa aina miettimään että tekikö oikean valinnan ja pitäiskö vielä muuttaa mieltään..
Pitäis vääntää yhtä harkkatyötä, lukea muutamaa kirjaa ja ostaa yks vielä lisää. Matemaattisia tehtäviäkin ois oottelemassa. (Mieluummin vaikka siivoaisin.) Onneks se kuuluisa viimehetki on olemassa.
Heh. Tenteissä on se hyvä puoli, että silloin on kämppä tosi siisti (siivoan aina kun pitäis lukea) ja tulee treenattuakin varmaan 2x päivässä :D
Vapaus on hirveä asia.
Ja stockeria kompatakseni. Viimeinen hetki on paras hetki. Eli vikana yönä pari pannua kahvia naamaan ja aamulla voikin sitten herätä ihan krapulaisena.
Sun ala on siis jotain terveydenhuoltoon liittyvää![]()
Lapsiin ja nuoriin painottuu mun opinnot.Reckless Love olisi kiva nähdä joskus.
Ei hitto et oli koskettava tuo yheksäks jakso - vetää aina hiljaseks.
Mäkin käytän nyt tilaisuuden hyväkseni kun kerran voi. Pitänyt nähdä livenä jo pidemmän aikaa, mutta aina tullut jotain estettä. Nyt kun vielä toi SC lämppäämässä, niin pääsen niidenkin liveshown tsekkaamaan että onko niistä mihinkään.
Mitä nää kattelet?