Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei jeesus mitä paperintuhlaajia täällä. Kuormitatte luontoa.

Paljon teillä menee keskimäärin paperia, kun pyyhitte perseenne?

Siis kakkaamisen jälkeen.

Ihan liikaa. Paljon proteiinia = paljon pyyhittävää. Aikamoista tavaraa.

Pesu paras.

Mä jätän tän nyt tähän, por favor.

551917_404105589644698_577181244_n.jpg

Paljon teillä menee keskimäärin paperia, kun pyyhitte perseenne?

Siis kakkaamisen jälkeen.

Helvetisti :D

Vedän yleensä 3-4 arkkia kerralla, ja mitä niitä pyyhintäkertoja nyt tulee.
Joskus jos on paljon paskaa tulossa (paskannat, pyyhit , tulee taas lisää x 3) pitää vetää pönttö välillä ja jatkaa sitten.

No mitä helevettiä peräpukamattomat kyykkyveljet?! Slarto varmaan käyttää jotain perkele autokorjaamon öljynimeytyspaperia jos helevetti kolmella selviää. Eihän sitä perkele pysty edes kääntelee ilman että handut menee paskaan. Jättäkää vaikka se Tempaus -lehti tilaamatta, jos haluatte luontoa säästää. :D

No mitä helevettiä peräpukamattomat kyykkyveljet?! Slarto varmaan käyttää jotain perkele autokorjaamon öljynimeytyspaperia jos helevetti kolmella selviää. Eihän sitä perkele pysty edes kääntelee ilman että handut menee paskaan. Jättäkää vaikka se Tempaus -lehti tilaamatta, jos haluatte luontoa säästää. :D

Poro Perkele! :rock:

Oli pakko kaivaa vanhalta Metalliliitto levyltä... :rock:
[video=youtube_share;B6vwEXi4tOs]http://youtu.be/B6vwEXi4tOs[/video]

Onko Ephe ostellu Metalliliittoja nuoruudessa vaikka taidat olla niin nuori ettei niitä silloin enää myyty. :D

Ite oon nyt siirtyny koti käytössä tuohon pillupuhelimeen. Varsinkin kun kakka on aika löysää, niin turha sitä on ruveta paperilla edes hankaamaan, kun sitä roiskuu itse toimituksen aikana ympäri persettä.

Tuommosen setin jälkeen kun rupeaa pyyhkimään, niin menee todella herkästi iho rikki.

Ite en noista yhden arkin pyyhkäisyistä nää kuin märkiä unia. En usko että ikinä siihen tulen pääsemään.

Perkele!

..olet yksin! Etkä tiedä missä..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oon kans miettinyt bidee-suihkua... ilmeisesti pylly kuivataan suihkutuksen jälkeen?? Muutenha kalsarit kastuu.

Onko Ephe ostellu Metalliliittoja nuoruudessa vaikka taidat olla niin nuori ettei niitä silloin enää myyty. :D

Mä oon liian köyhä ostamaan mitään muuta ku ruokaa henkeni pitimiks. Ja nykyään tietty alkoholia järkeni pitimiks.

Mikset tuu ryyppää tänne? Örgh

Ranteet auki vai naru kaulan ympärille? Miten voi ärsyttää joku BB-tyyppi, vaikka ei edes seuraa sarjaa, muuta kuin muutaman hetken silloin tällöin? Mä olen saavuttanut pohjalukemat.

Mä oon liian köyhä ostamaan mitään muuta ku ruokaa henkeni pitimiks. Ja nykyään tietty alkoholia järkeni pitimiks.

Mikset tuu ryyppää tänne? Örgh

Niin no se. Mutta noita Metalliliittojahan myytiin joskus -99 tjsp. Viikorahoillahan sitä. :D

Matkaa liikaa ja ei jaksa ryypätä. Vieläkin käsittelen traumoja Tampere miitistä.

Iltaa!

Siitä illan biisi kaikille kuunneltavaksi, hyvän ystäväni laulamana :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin no se. Mutta noita Metalliliittojahan myytiin joskus -99 tjsp. Viikorahoillahan sitä. :D

Meitsi kuunteli jostai kusisesta mankasta joskus keskiviikkosin metalliliittoo ku ei saanu sillon pikkukakarana viel tuhlata rahoja hevilevyihi. Oli mielenkiintosia aikoja. :mosh:

Back
Ylös Bottom