Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep, mä nään päivittäin sen lääke/raha/firma-politiikan ja en voi kun ihmetellä, kuinka "sairaita" ihmiset oikeastaan ovat. Kaikkeen vaivaan löytyy joku nappi ja niitä nappeja sitten vedellään surutta. :face: Rahakirstut senkun kilisee.

Se on kyllä.., Jotkin antibiootit haetaan joka saakelin kolotukseen ja vähän nenä vuotaa niin kaikki kovimmat tropit mitä reseptillä saa hollille ja reilusti koneeseen.

Mä nyt oon paraskin puhumaan, vedän lääkkeitä vaikka ilman syytäki mutta sentään en sairasta kuin ehkä kerran kahdessa vuodessa.

Ruoka, jakso burn noticee, sali, olutta. Siinäpä hyvä kombo.

Viimeksi muokattu:
Dipit on helvetin hyviä!

Elämä hymyilee vai sinä? Ooksää pilves?

Dipit on ihan turhuutta. Turhaa hifistelyä ja hidastaa ahmimista = not good.

Mä missään pilvessä oo.. Jos kännin vetäis ainakin jossain vaiheessa kuitenkin.

Jaa kai se on vaan pakko lähtee kunnolla juhliin yhen parhaimman ystävän kaksvitosia :)

:kippis1:

:dance2:

Se on aina hyvä syy kupittaa :) Mä kupitan ihan vaan kotona kaverin kanssa. Met ollaan sellasia poikia ettei met kylille lähetä riiaamaan, meillä on hauskaa keskenämme. Mutta ei homolla tavalla, taas varastettiin lineja muilta :D

^ No jos kerran kuus lähtee vähä rallattelee ni ei voi olla paha :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jotenki motivaatio nollassa, kun perjantai-illan kunniaksi on pyykkäystä ja viikkosiivousta. Melkein menojalka vipattais enemmän... :rolleyes:

Jotenki motivaatio nollassa, kun perjantai-illan kunniaksi on pyykkäystä ja viikkosiivousta. Melkein menojalka vipattais enemmän... :rolleyes:

Tuu ootta oltta meitin kans! Kuunnellaan Einherjeriä ja öristään ja hakataan ilmarumpuja. Örgh

Tuu ootta oltta meitin kans! Kuunnellaan Einherjeriä ja öristään ja hakataan ilmarumpuja. Örgh

Kotikissana on hyvä olla! Voi kuunnella parempaa musaa. ;)

Nyt tarvitaan tietoa, mikä on Anthony Bourdain lempi drinkki? Viime jaksoissa aika usein juonut, mutta en yhtään muista, mikä se oli. Miami jaksossa ainakin veti hotellissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi vitun vittu, siä olis saunavuoro muttei millään jaksa lähtee. Viä ehtis löylyt ottaa. Meenkö vai en?

Back
Ylös Bottom