Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Te ootte kyllä sairaita. Ite oon aamusin ensimmäisen tunnin niin koomassa, että en jaksa/osaa edes puhua. Onneks tututkin jo tietää, että multa on aamusin ihan turha edes kysyä mitään ja töissäkään ei onneks kukaan paviaani tule huutelemaan ekaan tuntiin yleensä, kun tietää, että turha odottaa mitään vastausta, muutakun jonkun murahduksen. Siinä 21 jälkeen alkaa vasta yleensä oleen kroppa virkeimillään, kun pitäis alkaa miettiin nukkumaanmenoo. Lepakko, mikä lepakko.

Iltavuorosta en tiiä mutta kyllä aamureenit kulkee mullaki aina paljon paremmin kun iltapäiväreenit. Aamulla aina ihan maksimissaa muutama tyyppi salilla samaan aikaan ja saa vallata vaikka useamman laitteen kerralla ja pystyy pitää tekemisen meiningin päällä ku ei oo ketään häiritsemässä tai vahtimassa ja ihmettelemässä vierestä eikä sitä helvetin iltapäiväruuhkaa mikä on joka helvetin päivä, ei tarviitälläsen epäsosiaalisen tuppisuun kysellä onko laitteet vapaita jne.
Juu, just tulin salilta ja sain ihan rauhassa tehdä puoli tuntia giantteja olkapäille, kun muut laiskurit vielä nukkuu.

Noooh, jos rehellisiä ollaan, niin en kyllä lähtis aamulla salille, jos vaihtoehtona ois jäädä lämpöiseen lusikkaan, mut kun ei oo, niin hittooks mä niissä lakanoissa pyörin :D

No vielä töissä käydessäkin tykkäsin herätä pari tuntia ennen töiden alkua, eli jos kuudeks töihin ni neljältä ylös, puoli5 viimeistään. Kuuden minuutin työmatkalla siis. Ja joskus tullu semmosia hommia tehtyä missä aamuvuoroihin välillä joutu herämään 1-2 aikaakin oikeesti keskellä vitun yötä ni varmaan sieltä jäänyt mukavaks tavaks. Kiva olla hereillä ennen muita ja pirteenä jo siinä vaiheessa ku muut vasta heräilee. Nykyään ku ei oo mitään ämmiäkään pidättelemässä illalla nukkumaan menoa ni ei oo sekään ongelma. Jos ei yhtenä iltana ysin aikaa saa unta niin nukkuu vähän vähemmän ni kyllä se seuraavana iltana uni tulee helpommin.

Juu, just tulin salilta ja sain ihan rauhassa tehdä puoli tuntia giantteja olkapäille, kun muut laiskurit vielä nukkuu.

No just noi giantit varsinkin onnistuu aamulla paremmin, sillon kun ne eniten puheenaiheena oli ni tuli itekin muutamia kertoja kokeiltua. Toinen on myöhään illalla mut emmie tykkää niin valvoa turhaan. Musiikillinen inspiraatio tulee mulla vaan iltaisin ja yöllä ja sellasta ei oo toisin sanoen ollu tänä vuonna oikeastaan yhtään ku tullu elettyä niin "kurinalasesti" noitten unienki kans...

Treenasin kans vuosia aamusta myös punttitreenit. Nyt vaan aerobiset kun vien kuitenki lapsen pväkotiin yleensä ainaki sen 3-4 krt viikossa.

Noooh, jos rehellisiä ollaan, niin en kyllä lähtis aamulla salille, jos vaihtoehtona ois jäädä lämpöiseen lusikkaan, mut kun ei oo, niin hittooks mä niissä lakanoissa pyörin :D

Kokemuksesta sanon että tuo vaatii toisen aamuvirkun.. Ja juu paras tapa aloittaa päivä. Koskahan sitä viimeks aamulla. Ei muista.. :itku:

Niin, sittehän sitä vois tehdä jonkinlaisen aamutreenin ihan siellä sängyssä :D Mutta kun ei niin ei, Yksinäinen Bodari raahaa ruhonsa salille kun lusikat on jaettu aikoja sitten. Syytän lusikan puutetta eksistä, jotka on jättäny riman korkeelle.

Niin, sittehän sitä vois tehdä jonkinlaisen aamutreenin ihan siellä sängyssä :D Mutta kun ei niin ei, Yksinäinen Bodari raahaa ruhonsa salille kun lusikat on jaettu aikoja sitten. Syytän lusikan puutetta eksistä, jotka on jättäny riman korkeelle.

Aamuaerobinen, nyt puhut järkeä! Kyl senkii sais varmaan vedettyä HIIT:inä.

Te ootte kyllä sairaita. Ite oon aamusin ensimmäisen tunnin niin koomassa, että en jaksa/osaa edes puhua. Onneks tututkin jo tietää, että multa on aamusin ihan turha edes kysyä mitään ja töissäkään ei onneks kukaan paviaani tule huutelemaan ekaan tuntiin yleensä, kun tietää, että turha odottaa mitään vastausta, muutakun jonkun murahduksen. Siinä 21 jälkeen alkaa vasta yleensä oleen kroppa virkeimillään, kun pitäis alkaa miettiin nukkumaanmenoo. Lepakko, mikä lepakko.

Joo sama. Hyvä kun 8.30 säkällä saa ittensä ylös sängystä. Muutenkin aamulla on selkä niin jäykkänä ettei olis toivoakaan tehdä mitään reeniä.

Nykyään ku ei oo mitään ämmiäkään pidättelemässä illalla nukkumaan menoa ni ei oo sekään ongelma.

Mulla menee tämäkin ihan toisinpäin. Jos on nainen taloudessa, niin tulee mentyä usein aikasemmin nukkuun. Se peruskaava, sauna, kymppiuutiset, pari työntöö ja uni. Sitten taas kun on yksin niin joko notkuu kavereiden kanssa jossain naapuripubissa 11-12 asti, tai vaihtoehtosesti roikkuu netissä yli puolenyön, hertäys kuitenkin 5.30-6.00 väliin. Eli periaatteessa siis naisen pitäisi nostaa mun yleisen hyvinvoinnin tasoo, takaamalla hyvät unet. En kyl oo varma onko se näin.

Nii ei sen takia että eksät olis ollu tasokkaita vaan päinvastoin.
Pöh. Ei saa mennä ali sieltä missä aita on korkein.

E: Pitäisköhän nostaa rimaa entisestään, ja alkaa ettimään naista joka osaa hieroa? Lapojen välistä on lihat lähes kroonisesti jumissa, ilman putkirullainta mä olisin käytännössä rampa.

Tänään on vissiin meikitön päivä. Kiitokset Daiinalle, joka tämän toi tietoisuuteeni.

Tosin taisin kyllä kusta homman heti alkuunsa, kun käytin kasvovettä ja -rasvaa.
Onhan niissäkin kemikaaleja, jos päivän tarkoituksena on "kiinnittää huomiota
ympäristön kemikalisoitumiseen." Noh, varsinaista ehostusta en ajatellut tänään
kuitenkaan laittaa...

Meikitön päivä... Samaa kategoriaa autottoman ja älä osta mitään -päivän kanssa. Muutama hippi ja humanisti touhuaa, meikkiteollisuus hehkuttaa luonnonmukaisempia meikkejä vaikka idean pitäisi olla nimenomaan meikittömyys. Tekopyhää shaibaa, ei jaksa.

Meikitön päivä... Samaa kategoriaa autottoman ja älä osta mitään -päivän kanssa. Muutama hippi ja humanisti touhuaa, meikkiteollisuus hehkuttaa luonnonmukaisempia meikkejä vaikka idean pitäisi olla nimenomaan meikittömyys. Tekopyhää shaibaa, ei jaksa.
Samoilla linjoilla kyllä, mitä helvetin merkitystä sillä on jos en osta yhtenä päivänä viikosta mitään? Mulla on semmosia päiviä muutenkin viis viikossa, taidan olla aika hyvä ihminen. Autoton päivä ei tuu onnistuun koskaan, sillä joka paikkaan pitää mennä omalla autolla maaseudulla. Viimeks on nähty linja-auto näillä kulmilla -95 lätkäjuhlien aikaan.

Back
Ylös Bottom