Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mähän oon valmistunut jo farmaseutiksi! Epäiletkö mun ammattitaitoa. :D Koko opiskeluajankin sain palvella täysvertaisesti ihmisiä. :) Älä huoli, kyllä se väsymys sieltä päivän mittaan iskee.

Osa niistä huumeista on mun käsien läpi menny :) Ja ei mulla ole hajua mistä teitä valmistuu.. Voi olla, että tänään joutuu tekee iltapäivästä hommia prkl..

Ei onnistu mun hakkerointiyritykset nettipankkiin.. Pitää varmaan hakkeroida Pakkotoisto että saan ne vipit.

Käy pankista tilaamassa uudet lappuset tai pyydä pankissa suorittamaan maksu?

Osa niistä huumeista on mun käsien läpi menny :) Ja ei mulla ole hajua mistä teitä valmistuu.. Voi olla, että tänään joutuu tekee iltapäivästä hommia prkl..

Jaajaa. Kuopiossa ja Helsingissä voi ainoastaan opiskella, Turussa myös ruotsinkielellä. :)

Onks tänään joku yleinen jumipäivä, pakkislaiset on unohtanu lihashuollon? :D No ei se mitään, musta tuntuu, et ois päällä korsetti, joka on täynnä nastoja. Nauraminenkii sattuu pirusti, eli alkuviikon treeni oli tehokas.

Uudet lappuset se häätyy tilata. Teeppä muuten vielä pari blogimerkintää, niin saat coolit lukemat tohon avatarin alle :D

Katoin juuri samaa hetki sitten. :D Blogi on ollut muutaman kuukauden tauolla, ei se varmaan elämää tällä hetkellä enää nää. Treenipäivyriin voisi jossain vaiheessa vaikka innostuakkin...

Katoin juuri samaa hetki sitten. :D Blogi on ollut muutaman kuukauden tauolla, ei se varmaan elämää tällä hetkellä enää nää. Treenipäivyriin voisi jossain vaiheessa vaikka innostuakkin...
Treenipäivyriä tulee ite pidettyä enää vihkossa, sekin yksinomaan siks että en voi muistaa kaikkia sarjapainoja saati toistoja viikosta toiseen.. Hyvä muisti, mutta pirun lyhyt.

Aika staattinen tukka tolla ukkelilla. Osaiskohan ne tehdä mulle parturissa tollasen? :D

Waynen tukka on kyllä persoonallinen. :D

Se oli joku joulu, kun hurahdin tuohon Static-X:ään ja piti kaikki levyt hankkia kerralla. :D

Onks tänään joku yleinen jumipäivä, pakkislaiset on unohtanu lihashuollon? :D

Ehdottomasti. Piti tänään mennä salille, mutta vähän heikolta näyttää näillä lihasjumilla. Tosin vähän odottelinkin jotain tällaista, kun oli tuo ~kuukauden treenitauko.

Ehdottomasti. Piti tänään mennä salille, mutta vähän heikolta näyttää näillä lihasjumilla. Tosin vähän odottelinkin jotain tällaista, kun oli tuo ~kuukauden treenitauko.

Katos Kride muille se jumi on tullu siitä, et ne on tehny salilla kovasti töitä, sä oot vaan juonu kaljaa :D

Huoh kun tympäisee, tekis mieli lähtee kotia käsi.. ei vaan etätöihin.

Katos Kride muille se jumi on tullu siitä, et ne on tehny salilla kovasti töitä, sä oot vaan juonu kaljaa :D

Pitääkö minun ruveta pitämään jotain treenipäiväkirjaa ja heittää HeiaHeiaan treenit, että jengi uskoo minun treenaavan :lol2:

Back
Ylös Bottom