Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huonot yöunet takana on hyvä lähteä tien päälle.. Heräsin yhden aikaan tukkoisen nenän takia, enkä saanut enää unta.

Huomenta. Nyt kahvia, kohta kauppaan ja sen jälkeen masterchef pääsee taas liedelle polttamaan kanat ja jauhelihat mustiks. Eilen oli aika crispyä kanaa, söin silti.

Ei paljoa unet parantunu eilisestä. Mutta kahavi piristää vaikka se maistuukin pahalta. Miksihän sitäkin pitää juoda vaikkei se ole edes hyvää. :D

Huomenta! Ei tosiaankaan uskoisi, että viikko on jo puolessa välissä, huh! Illalla sateli vettä, mutta nyt taas aurinko paistelee nätisti. Mikä ihmeen syksy...

Slarto, syön juuri nyt kinuskimuruilla maustettua suklaata, käykö kateeksi? :evil: :D

Huomenta pallerot! Aamu safkan jälkeen oli taas sellanen olo että voiko tähän bulkkiin kuolla. Syöminen on rankkaa:(

Mä en oo vielä syöny mitään.. Olin tunnin jo salillakin ja duunissa ollut 40 min. Kohta vois tuon puuron ja raejuustot heittää napaan. Nälkä mulla ei oo koskaa niin dietit sujuu kuin tyhjää vaan mutta noi hemmetin bulkit on kyllä kauheaa hommaa. Paljo vaikeampaa kuin mikää dieettaaminen.

Mä en oo vielä syöny mitään.. Olin tunnin jo salillakin ja duunissa ollut 40 min. Kohta vois tuon puuron ja raejuustot heittää napaan. Nälkä mulla ei oo koskaa niin dietit sujuu kuin tyhjää vaan mutta noi hemmetin bulkit on kyllä kauheaa hommaa. Paljo vaikeampaa kuin mikää dieettaaminen.

Itellä on myös dietillä oleminen niin paljon helpompaa. Mutta tää syöminen bulkkaaminen on jotain muutaku helppoa!

- - - Updated - - -

Mä aistin, että syömishaasteissa on ollut taas legendaarista settiä, ilmeisesti Slartolta. Ostankin vipit, jos pääsen hakkeroitumaan tuonne nettipankkiin :D

Aatelin kaverin kanssa kokeilla näin bulkilla tota 10,000 haastetta kuhan tää opiskelijan talous vaan tasaantuu :P

Mä aistin, että syömishaasteissa on ollut taas legendaarista settiä, ilmeisesti Slartolta. Ostankin vipit, jos pääsen hakkeroitumaan tuonne nettipankkiin :D

Joo Slarto yritti mun vastata mun provoilemaan haasteeseen, mutta eihän se ihan putkeen kai menny. :D

Jaahas, kohta taas töihin pyörähtään, jos vaan sais eka tän aamupalan alas.

^ Alat tulla vanhaksi ja kroppa ei kestä enää...

---

Vedin ison mukillisen aamukahvia. Saako mennä takas nukkumaan?

Hitto, ku lupasin ittelleni, että lähen vetään intervalleja ja mäkivetoja pururadalle. Kiinnostaa näin aamusta kuin sivullinen paskablogia.
Kiitokset Daiinalle. Tuli avattua tuo linkki kesken aamupalan...

Hitto, ku lupasin ittelleni, että lähen vetään intervalleja ja mäkivetoja pururadalle. Kiinnostaa näin aamusta kuin sivullinen paskablogia.
Kiitokset Daiinalle. Tuli avattua tuo linkki kesken aamupalan...

:D Kaikkea ei kannata linkata auki, mitä eteen tulee. Kyllähän se on opittu apina-linkeistä. :lol2: Tuo nimi jo sentään viittasi sisällön arveluttavuuteen.

:D Kaikkea ei kannata linkata auki, mitä eteen tulee. Kyllähän se on opittu apina-linkeistä. :lol2: Tuo nimi jo sentään viittasi sisällön arveluttavuuteen.
No, en ihan noin graafista esitystä heti alkuun osannu odottaa. :D Ja määhän avaan kaikki apina-linkitki. :face: Sitä jää pian jostain paitsi... Tieto on valtaa jneymstjsp.

Ompa jännä. Eilen kympiltä jo sänkyyn pyörimään. 10min myöhemmin olin jo menossa illastamaan ulos kaverin kanssa :D Puolen yön pintaan nukkumaan ja viiden jäljestä herätys. Toistaiseksi ei tunnu töissä pahalta.. Opiskelee Daiina vielä? Pyöritkö siellä takahuoneissa vai palveletko ihmisiä?

Ompa jännä. Eilen kympiltä jo sänkyyn pyörimään. 10min myöhemmin olin jo menossa illastamaan ulos kaverin kanssa :D Puolen yön pintaan nukkumaan ja viiden jäljestä herätys. Toistaiseksi ei tunnu töissä pahalta.. Opiskelee Daiina vielä? Pyöritkö siellä takahuoneissa vai palveletko ihmisiä?

Mähän oon valmistunut jo farmaseutiksi! Epäiletkö mun ammattitaitoa. :D Koko opiskeluajankin sain palvella täysvertaisesti ihmisiä. :) Älä huoli, kyllä se väsymys sieltä päivän mittaan iskee.

Shayn, oon onneksi oppinu jo, etten kaikkea linkkaa auki, olisi muuten sivuhistoriassa ihmettelemistä. :D

Back
Ylös Bottom