On tää nouseminenki vaikeeta. Mistähän sitä nyt löytäis motivaation mihinkää? Paskimmat yöunetki varmaan kuukauteen, vittu tätä flunssaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta pallerot! Aamu safkan jälkeen oli taas sellanen olo että voiko tähän bulkkiin kuolla. Syöminen on rankkaa:(
Mä aistin, että syömishaasteissa on ollut taas legendaarista settiä, ilmeisesti Slartolta. Ostankin vipit, jos pääsen hakkeroitumaan tuonne nettipankkiin :D

Mä en oo vielä syöny mitään.. Olin tunnin jo salillakin ja duunissa ollut 40 min. Kohta vois tuon puuron ja raejuustot heittää napaan. Nälkä mulla ei oo koskaa niin dietit sujuu kuin tyhjää vaan mutta noi hemmetin bulkit on kyllä kauheaa hommaa. Paljo vaikeampaa kuin mikää dieettaaminen.
Mä aistin, että syömishaasteissa on ollut taas legendaarista settiä, ilmeisesti Slartolta. Ostankin vipit, jos pääsen hakkeroitumaan tuonne nettipankkiin :D
Hitto, ku lupasin ittelleni, että lähen vetään intervalleja ja mäkivetoja pururadalle. Kiinnostaa näin aamusta kuin sivullinen paskablogia.
Kiitokset Daiinalle. Tuli avattua tuo linkki kesken aamupalan...
No, en ihan noin graafista esitystä heti alkuun osannu odottaa. :D Ja määhän avaan kaikki apina-linkitki. :face: Sitä jää pian jostain paitsi... Tieto on valtaa jneymstjsp.:D Kaikkea ei kannata linkata auki, mitä eteen tulee. Kyllähän se on opittu apina-linkeistä. :lol2: Tuo nimi jo sentään viittasi sisällön arveluttavuuteen.
Ompa jännä. Eilen kympiltä jo sänkyyn pyörimään. 10min myöhemmin olin jo menossa illastamaan ulos kaverin kanssa :D Puolen yön pintaan nukkumaan ja viiden jäljestä herätys. Toistaiseksi ei tunnu töissä pahalta.. Opiskelee Daiina vielä? Pyöritkö siellä takahuoneissa vai palveletko ihmisiä?
Älä huoli, kyllä se väsymys sieltä päivän mittaan iskee.