Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hauista... nice

Näh olkapäitä ja selkää. Mistä tulikin mieleen että tuleeko muille ikinä vaivautunut olo hauista ja rintaa tehdessä? Itellä on nelijakonen missä on rinta/hauis/epäkkäät samana päivänä. Tuntuu että siellä on aina ne samat naamat salilla just sinä päivänä. Sitten sitä alkaa miettiä että luuleekohan noi että teen aina pelkkää hauista ja penkkiä. Välillä oon tarkotuksella siirtäny jalkapäivän lauantai iltapäivälle ettei jengi kattos että jahas siinä tehdään hauikset ja rinnat illan baaria varten pumppiin.

Että on kivaa taas lomailla!:) Jos vaan ottaisi rennosti... :relax: Ja suuntaisi huomenna tutuille seuduille Suomen Chicagoon, kait sitä sielläkin pitää välillä käväistä..:D

Ainoa miinus on, että nieluun tuntuu asettuneen afrikkalainen kääpiösiili (tai joku vastaava piikikäs ötökkä). Kurkkupastilleja taitaa taas mennä rasia päivässä. :rolleyes:

Mutta eikö totuus ole se, että siinä TEHDÄÄN hauikset ja rinta illan baaria varten pumppiin? Eikö olekkin totta, että olet joskus siirtänyt jalkapäivän lauantaille, koska menitkin baariin jo perjantaina?

Mutta juu, no ei oo koskaan tullut mieleen. Käyn yhdellä salilla treenaamassa vaan jalat, lähinnä takareisiä, koska siellä on todella hyvät laitteet siihen treeniin. Ne oikeasti varmaan ajattelee, etten treenaa muuta kuin reisiä ja persettä :D

Mutta juu, no ei oo koskaan tullut mieleen. Käyn yhdellä salilla treenaamassa vaan jalat, lähinnä takareisiä, koska siellä on todella hyvät laitteet siihen treeniin. Ne oikeasti varmaan ajattelee, etten treenaa muuta kuin reisiä ja persettä :D

No mutta toi on yleisen etiketin mukaan jopa hyväksyttävää.

Mä en oikeestaan käy baareissa että sinällään toi väite ei ole validi, mutta nyt kun tarkemmin miettii niin siellä kyllä on lauantaisin enemmän niitä kissoja jotka on ite lähdössä baariin, eli ehkä mä alitajuisesti pumppailen hauista sillon sen takia.

Jos mies voi olla RHP niin mikäs on sitten naisten vastine? Pakara reisi vatsa pelle?

No mutta toi on yleisen etiketin mukaan jopa hyväksyttävää.

Mä en oikeestaan käy baareissa että sinällään toi väite ei ole validi, mutta nyt kun tarkemmin miettii niin siellä kyllä on lauantaisin enemmän niitä kissoja jotka on ite lähdössä baariin, eli ehkä mä alitajuisesti pumppailen hauista sillon sen takia.

Jos mies voi olla RHP niin mikäs on sitten naisten vastine? Pakara reisi vatsa pelle?

Varmaan just se reiden lähtentäjä/loitontaja koneessa istuja.

Että on kivaa taas lomailla!:) Jos vaan ottaisi rennosti... :relax: Ja suuntaisi huomenna tutuille seuduille Suomen Chicagoon, kait sitä sielläkin pitää välillä käväistä..:D

Ainoa miinus on, että nieluun tuntuu asettuneen afrikkalainen kääpiösiili (tai joku vastaava piikikäs ötökkä). Kurkkupastilleja taitaa taas mennä rasia päivässä. :rolleyes:

Suomen chicago.. espoo vai? :D

Heh noista pastillirasioista tuli mieleen kun yks kollega veti aina sisupastillia ainaki rasiallisen päivässä, jossai vaiheessa aamukahvilla se huomas lukea, että tuotteella saattaa olla laksatiivisia vaikutuksia. Se tokais vaan että "ihmekös tuo.."

Suomen chicago.. espoo vai? :D

Heh noista pastillirasioista tuli mieleen kun yks kollega veti aina sisupastillia ainaki rasiallisen päivässä, jossai vaiheessa aamukahvilla se huomas lukea, että tuotteella saattaa olla laksatiivisia vaikutuksia. Se tokais vaan että "ihmekös tuo.."

Se on Lahti

Tulee vaivautunu olo.
Itellä kanssa rinta/hauis päivä. Välillä tulee vaihdeltua päiviä tai kropan/fiiliksen mukaan mentyä.

Aamu ja päivä alkoi melkoisen huonotuulisena, kunnes yksi puhelu onneksi pelasti kaiken. Hieno jutella asioista, joista oikeasti kiinnostunut ja sellaisen persoonan kanssa jonka hyväntuulisuus tarttui muhun.

Minä olen nykyään RHP-pelle tuon varpaan takia. Koetin eilen kyykätä, mutta ei siitä tullut mitään, kun tuo varvas ei ole vieläkään kunnossa.

Uintia vai crossaria tänään aerobisena?

Reggaetonia kameran edessä.

Ei ole selkä varmaan ikinä ollut yhtä kipeä kuin viime perjantaina, kun veti tuota saatanan samaa jönkötystä puoli tuntia putkeen. Ja se oli muka vasta lämmittelyä. Tänä perjantaina varmaan sitten tunti putkeen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom