Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarvitsee siihen vähän muutakin, vaikka leuanveto yks parhaimpia selän kehittäjiä onkin.

Airooppiset mulla on taas jääny aika vähälle... :D Ei huvita nostaa kaloreita tippaakaan, eli aerobinen on no no. Saapahan sitten joskus aikoinaan dieetillä siitä kaiken irti.

Mun leuanvetotreenit meni eilen taas perseelleen. :D Ei kai ollut paikat palautuneet tarpeeksi. Kyllähän tuo aerobinen pitää mielen virkeämpänä, niin siksi sitä tekee niin mielellään. :)

Oih, nukuin kuin rinsessa! Ja eilen oli niin huippua treenata ammattilaisen kanssa, joka neuvoo, rääkkää ja motivoi sopivassa suhteessa. Ja tälle viikolle on buukattu joka päivälle jotain kivaa, pistää ihan hymyilyttämään :)

Nukuin kuin vietnamilainen napalmissa. Soo tired. Joku taikausva näyttäis olevan tuolla ulkona. Ei tuonne varmaan uskalla mennä.

Nukuin kuin vietnamilainen napalmissa. Soo tired. Joku taikausva näyttäis olevan tuolla ulkona. Ei tuonne varmaan uskalla mennä.

Uskaltaa, anna mennä! Keijut ne siellä vaan tanssahtelee kosteilla niityillä.

Onpa kaunis ilma jattaa jaahyvaisia (taas kerran). Reilun kuuden tunnin paasta olen kotona miehen kainalossa :haart:

Kaikki vastikkeet maksettu, olipa taas kivaa. Nyt aamukahvelle.

Kannatti roikkua netissä yli puolen yön. Virkkuna ylhäällä jo kaheksalta. :hyper: Tai no virkkuna ja virkkuna, kun tunnin vielä lahnasin sängyssä...

Vois vetää kyllä banaanin ja aamurahkan ja lähtiä aamulenkille... joskus tunnin päästä... ostaan lisää rahkaa...

Mun leuanvetotreenit meni eilen taas perseelleen. :D Ei kai ollut paikat palautuneet tarpeeksi. Kyllähän tuo aerobinen pitää mielen virkeämpänä, niin siksi sitä tekee niin mielellään. :)
Enpä vetäny leukoja tänään, koska giantteja. Otin seurantakuvia selästä, näytti vähän lihat kasvaneen kuukauden takasesta. Tai sitten se on läskiä, mene ja tiedä :D

Aerobinen on joskus aivan jees, herättää ainakin kun aamusta käy kiskasemassa vähän intervalleja. Kun oli työpaikka lähempänä niin tapasin hölkkäillä sinne sen pari kilsaa, mutta nyt ei jaksa kun pitäis menopaluuna juosta 52km :D

Enpä vetäny leukoja tänään, koska giantteja. Otin seurantakuvia selästä, näytti vähän lihat kasvaneen kuukauden takasesta. Tai sitten se on läskiä, mene ja tiedä :D

Laita tänne.

Laita tänne.
Ei oo vippejä niin ei voi ladata suoraan koneelta ja oon liian laiska duunaamaan niitä nettiin johonkin saitille.. Kyllä mä joskus tässä vuoden sisällä laitan kuvatredin pystyyn, jonne pitäis tulla kuukauden välein otettuja seurantakuvia. Näkee kaikki läskiä pelkäävät nykynuoret, että plussilla ne lihat tehdään.

Piti kirjoittaa tänne jotain, mut huomasin ettei mulla olekkaan mitään asiaa. Hirveen hyvä että tää on off-topic ketju. Tai olihan mulla asiaa, kun piti kirjoittaa ettei oo mitään asiaa, tässä on nyt vähän epäjohdonmukainen ongelma, onneksi olen töissä niin on koko päivä aikaa pohtia tätä tilannetta ja sen mahdollisesti aiheuttavia toimenpiteitä. Vai voiko tuo aiheuttaa toimenpiteitä? Nyt rupee menee vaikeaksi, pitäsköhän mun käydä kysymässä oisko mulla ihan jotain hommaakin...

Piti kirjoittaa tänne jotain, mut huomasin ettei mulla olekkaan mitään asiaa. Hirveen hyvä että tää on off-topic ketju. Tai olihan mulla asiaa, kun piti kirjoittaa ettei oo mitään asiaa, tässä on nyt vähän epäjohdonmukainen ongelma, onneksi olen töissä niin on koko päivä aikaa pohtia tätä tilannetta ja sen mahdollisesti aiheuttavia toimenpiteitä. Vai voiko tuo aiheuttaa toimenpiteitä? Nyt rupee menee vaikeaksi, pitäsköhän mun käydä kysymässä oisko mulla ihan jotain hommaakin...
Tää on ihan klassinen tapaus, ja mun mielestä tämä koko postaus oli toimenpide itsessään. Aikamoinen paradoksi, kyllä. Mitä jos pomo käskee painaa kovvoo hommoo, mitä sitten teet? Onko itsetutkiskelun paikka?

10 tuntia unta taas tauluun. Vissiin tuo sänky on liian mukava, kun siitä ei jaksa nousta, ellei ole pakko. Tänään meinasin mennä ruikuttamaan salikortin perään, asiaa.

Tulipa aloitettua opinnot myöhästymällä reilu puoli tuntia heti ekalta luennolta. Selkeä paluu arkeen siis, vanhat tavat istuvat näköjään tiukassa, vaikka kuinka olisi innokas palaamaan koulun penkille.

Back
Ylös Bottom