Daiina
Blondeista blondein
Mulla oli aina enemmän linkkareita ku muilla :D Koulupihan kingi, yhdessä oli saksetkin.
Jaahas, kunnon MacGyveri sit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli aina enemmän linkkareita ku muilla :D Koulupihan kingi, yhdessä oli saksetkin.
No eipä oikeastaan, en saanut edes sitä leimasinta tehtyä. Kädetön MacGyver.Jaahas, kunnon MacGyveri sit.
No eipä oikeastaan, en saanut edes sitä leimasinta tehtyä. Kädetön MacGyver.
Yhtämatkaa poistui hän.Ehkä jesari oli liimattu liian tiukasti sun käsien ympärille.
Nyt. Pois. ->
Selkä ja hauis tänään treenivuorossa, eli tänään ei vituta mikään vaikka satais äkeitä ja mummoja.
Selkä ja hauis tänään treenivuorossa, eli tänään ei vituta mikään vaikka satais äkeitä ja mummoja.
Tarvitsee siihen vähän muutakin, vaikka leuanveto yks parhaimpia selän kehittäjiä onkin.Selkä- ja hauistreenihän tarkoittaa leuanvetoa. Ei siinä paljoa muuta tarvitse.
Airooppiset mulla on taas jääny aika vähälle... :D Ei huvita nostaa kaloreita tippaakaan, eli aerobinen on no no. Saapahan sitten joskus aikoinaan dieetillä siitä kaiken irti.Huomenia minunkin puolesta. Kärppänä ylös sängystä! Tänään voisi olla vuorossa aerobiset treenit.![]()