Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No eipä oikeastaan, en saanut edes sitä leimasinta tehtyä. Kädetön MacGyver.

Ehkä jesari oli liimattu liian tiukasti sun käsien ympärille.

Nyt. Pois. ->

Stockerille pisteet Tapsasta. Jatketaan, Tapsa osaa. Yksi olut yömyssyksi, niin ei jää pahoja jälkiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kohta vajaa puol tuntia Sheldonia. :haart: On se kumma, vaikka oon pitäny Sheldon-maratoneja koko viime viikon, silti sitä jaksaa kattoa uudestaan ja uudestaan... :haart:

Lempeä jätti on poissa :(

Joo huomenta vaan. Nyt sit kolme päivää ympyräisiä päiviä... Kuka kävis minun puolesta postissa ku eeee kerkiä?!

Huomenia minunkin puolesta. Kärppänä ylös sängystä! Tänään voisi olla vuorossa aerobiset treenit. :)

Selkä- ja hauistreenihän tarkoittaa leuanvetoa. Ei siinä paljoa muuta tarvitse.
Tarvitsee siihen vähän muutakin, vaikka leuanveto yks parhaimpia selän kehittäjiä onkin.

Huomenia minunkin puolesta. Kärppänä ylös sängystä! Tänään voisi olla vuorossa aerobiset treenit. :)
Airooppiset mulla on taas jääny aika vähälle... :D Ei huvita nostaa kaloreita tippaakaan, eli aerobinen on no no. Saapahan sitten joskus aikoinaan dieetillä siitä kaiken irti.

Back
Ylös Bottom