Mausteet ja muut lisähärpäkkeet kai ne juju on. Yksinkertainen voi olla valttia.![]()
Juuri niin. Muistinpas maksaa tuon laivamatkankin nytten. Keskiviikkona ottamaan passikuvat ja torstaina uusi passi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mausteet ja muut lisähärpäkkeet kai ne juju on. Yksinkertainen voi olla valttia.![]()
Muistinpas maksaa tuon laivamatkankin nytten.
Kävin salilla ensimmäistä kertaa 3-vuoden ryyppäämisen ja dataamisen jälkeen. Kyykyssä sarjapainot tippuneet 50kg, penkkiä vielä uskaltanut edes kokeilla :lol2: Nyt on perse kipeä
Mun oli tarkoitus tänään mennä salille, kun työpaikalla on semmonen mut tää perkeleen flunssa esti aikeet.
Ihan paskaa se on joka tapauksessa, mutta kyllähän se ihan hyvää tekis versus tämä jatkuva istuminen.
Mulla on koko ajan ollut sellainen tunne, että olen unohtanut jotain. Tämä se oli! :D
Ohho!
Hohhoh?
Höhhöh. Hihhih. Pöhhöh. Ja Salkkareissakin homoillaan ihan tuelta.
Sä oot kyllä oikeesti enemmän sekasin kun koskaan.
Juuri niin. Muistinpas maksaa tuon laivamatkankin nytten. Keskiviikkona ottamaan passikuvat ja torstaina uusi passi.
Pitää tällä kertaa varautua esim. kofutabuin, että jaksaa valvoa läpi yön. :DJa Daiinalle lällispällis, ruoasta tuli perkeleen hyvää!
Viisi keskikopeaa eikä mitään vaikutusta. Blaah.. Siirryn suklaaseen.
Viisi keskikopeaa eikä mitään vaikutusta. Blaah.. Siirryn suklaaseen.
Voit joku kerta kokeilla tämmöstä, ja raportoit sitten oliko vaikutusta.
Jos vain sun sanaan pitää luottaa niin... :evil: