Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muistinpas maksaa tuon laivamatkankin nytten.

Mulla on koko ajan ollut sellainen tunne, että olen unohtanut jotain. Tämä se oli! :D

Kävin salilla ensimmäistä kertaa 3-vuoden ryyppäämisen ja dataamisen jälkeen. Kyykyssä sarjapainot tippuneet 50kg, penkkiä vielä uskaltanut edes kokeilla :lol2: Nyt on perse kipeä

Kävin salilla ensimmäistä kertaa 3-vuoden ryyppäämisen ja dataamisen jälkeen. Kyykyssä sarjapainot tippuneet 50kg, penkkiä vielä uskaltanut edes kokeilla :lol2: Nyt on perse kipeä

Mun oli tarkoitus tänään mennä salille, kun työpaikalla on semmonen mut tää perkeleen flunssa esti aikeet.

Mun oli tarkoitus tänään mennä salille, kun työpaikalla on semmonen mut tää perkeleen flunssa esti aikeet.

En itse olis todellakaan mennyt mutta kaverit päiväkaljalla istuessa pakotti :D Nooh, eiköhän sitä jouda ainakin 1-2krt viikkoon käydä höntsäilemässä, helpottaa varmaan kunhan kroppa taas tottuu treeniin.

Ihan paskaa se on joka tapauksessa, mutta kyllähän se ihan hyvää tekis versus tämä jatkuva istuminen.

Sä oot kyllä oikeesti enemmän sekasin kun koskaan.

Se on tässä ollut jo pidemmän aikaa tavotteena.

Oli muuten loistava se no-bodyn idea, että vanhana pappana alkaa sekoilemaan ihan omaksi ilokseen. Voisi itsekin alkaa koheltamaan kaikkea päätöntä ja sitten kun ihmiset alkaa ihmetellä että wtf, niin heittäytyy vaan täysin tietämättömäksi. Aijai.

Vaisni, huomista ja ylihuomista ruokaa pitäis vielä ruveta valmistamaan.. Meikäläinen, kaikkien laiskureiden esikuva, on saanu jonkunlaisen erittäin pahalaatuisen tällin kun tällaista reippailen... Noo, eiköhän tää pian lopu. Niinku vaiks huomenna.

Mun "uudes" tietsikkahuonees on autot2 ja lego star wars juliste. Kaiken kruunaa liitutaulu.. Neliöötäki lähti ainaki kaks. Huonot kaupat.

Viisi keskikopeaa eikä mitään vaikutusta. Blaah.. Siirryn suklaaseen.

Juuri niin. Muistinpas maksaa tuon laivamatkankin nytten. Keskiviikkona ottamaan passikuvat ja torstaina uusi passi.

Ai niin! Pitäähän se muistaa maksaa! Hyvä kun muistutit. Äkkiäkös aika menee, tulee varmaan huippu reissu. :) Pitää tällä kertaa varautua esim. kofutabuin, että jaksaa valvoa läpi yön. :D

Ja Daiinalle lällispällis, ruoasta tuli perkeleen hyvää!

Jos vain sun sanaan pitää luottaa niin... :evil:

Viisi keskikopeaa eikä mitään vaikutusta. Blaah.. Siirryn suklaaseen.

Duunikaveri näytti kerran videota jossa jengi otti suppona viinaa, kyllä varmasti lähtee..

Ja en tiedä miksi se näytti, aika heterolta se vaikutti.. siihen asti.

Voit joku kerta kokeilla tämmöstä, ja raportoit sitten oliko vaikutusta.

Jos nopeaa vaikutusta haluaa niin ei kannata alkoholiin sekaantua ollenkaan.. Olis mulla tuola votkaakin mut ei jaksa nyt kärvistellä sen maun kanssa.

Back
Ylös Bottom