Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alko sopivasti satamaan niin voin viettää illan burn noticen parissa. Huikee sarja!

No jos vähän kuntopiiriä johonkin väliin, ehkä.

No jos siinä alla on säännöllisesti joku 100 kilonen salisonni ja siinä pompottelet päällä niin äkkiä se käy tuolille raskaaksi.

No jos siinä alla on säännöllisesti joku 100 kilonen salisonni ja siinä pompottelet päällä niin äkkiä se käy tuolille raskaaksi.

No huh, mikä hävytön mies! :D

Hah, poika soitti "Mä oon täällä Iiriksen luona paskalla.."

just. :hyper:

Jauhelihasta ja spagetista herkkua.

Aika tylsältä kuulostaa imo. Mutta kukin tyylillään... :)

Mulla ei oo mitään ruokaa, mutta pitää käydä tekeen salitreenit ensin ja sit nälissään miettiä mitä söisi. :D

Mä söin tänään kaks kertaa unicafessa, aika laiskimus touhua. Hehe. Mutta perkule tuota jatkuvaa vesisadetta, ei pääse tänäänkään fillaroimaan. Täytyy ehkä koittaa käydä pikkasen juoksemassa.

Älkää puhuko vääntämisestä, JP Fux tulee kohta taas tarinoimaan omista väännöistään.

Ja nyt on syksyn merkkejä ilmassa, virittelin takkaan tulen. Onnistui jopa ilman savusukellusvehkeitä, vaikka kesän jäljiltä se veto yleensä vähän yskii.

Vittu kun ei tää kalja tunnu nyt nousevan päähän. Noh, lisää vaan.

Ei kai Ephe ole pahasti rappiolle eksyny, kun kaljaa maanantaina kittaa?

Niinhän se kuulostaa jos ei ole mielikuvitusta. Mutta tuosta tulee taas parhautta, tiedän sen jo nyt. Ja tuo on muutenkin loistavaa safkaa.

Mausteet ja muut lisähärpäkkeet kai ne juju on. Yksinkertainen voi olla valttia. :)

Back
Ylös Bottom