Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksette sit siirrä niitä kelloja?

Ei vittu mitä paskaa.

Tuosta homommaks homma ei enää mene.
Mutku koutsi sano. Kyllä nuokin voi tehdä suht hevisti, vaikka lopussa lihat onkin jo niin väsyksissä että vastukset on aika pieniä... Sotkee hyvin treenikiertoa kun ei pääse tottumaan samaan rasitteeseen, plus hermosto ja nivelet saa vähän lepiä. Eli tää on tavallaan kevennetty viikko :D

Mun isä on taas tosi jääräpäisellä tuulella. Ei mene kaaliin ei sitten mikään. Tosi jees hoitaa asioita 400 kilsan päähän kun toinen ei usko puhetta.

Note to self: Usko puhetta kun niissä on järkiperustelut.

Mun isä on taas tosi jääräpäisellä tuulella. Ei mene kaaliin ei sitten mikään. Tosi jees hoitaa asioita 400 kilsan päähän kun toinen ei usko puhetta.

Note to self: Usko puhetta kun niissä on järkiperustelut.

Minkä ikäinen? Kun meillä on kanssa samanlaisia oireita ja nyt kun on eläkkeellä niin on vaan lisääntynyt.

Minkä ikäinen? Kun meillä on kanssa samanlaisia oireita ja nyt kun on eläkkeellä niin on vaan lisääntynyt.

No onhan tuo 78 vuotias.. Koko skenaario lähti siitä että palvelutalossa ne hoitajat käy nyt jatkossa vain 3 krt viikossa kun ennen kävivät joka päivä (ei enää tarvetta päivittäiselle käymiselle koska toipunut aivoinfarktista sen verran hyvin että vähempi riittää). No tästä se jotenki nyt loukkaantui ja tuli sellainen "minä itte kaikki hoiran" asenne tilalle.. Hienoa.

No onhan tuo 78 vuotias.. Koko skenaario lähti siitä että palvelutalossa ne hoitajat käy nyt jatkossa vain 3 krt viikossa kun ennen kävivät joka päivä (ei enää tarvetta päivittäiselle käymiselle koska toipunut aivoinfarktista sen verran hyvin että vähempi riittää). No tästä se jotenki nyt loukkaantui ja tuli sellainen "minä itte kaikki hoiran" asenne tilalle.. Hienoa.

Ja meillä vasta 65 mutta kun kaikki päivät joutavana niin välillä itsekkyys nousee niin korkealle että en edes jaksa kuunnella.
Otetaan esim. Joskus vuosia sitten oli eräs irtokoira ärhennellyt hänelle ja tunnistanut roduksi lapinkoira. No nyt sitten on leimannut että kaikki kyseisen rodun koirat on mielevikaisia. Ja ei millään ymmärrä tai halua ymmärtää että siinä yhdessä koirassa on voinut olla vikaa mutta ei koko rodussa.
Pelottaa ihan tulevaisuus kun alkaa muisti ja terveys viellä tuohon vaikuttamaan.

Pelottaa ihan tulevaisuus kun alkaa muisti ja terveys viellä tuohon vaikuttamaan.

Joo ja suurella todennäköisyydellä meistä tulee yhtä kahelia vaikka emme sitä haluaisi. Hirvittää ihan hitosti.

Joo ja suurella todennäköisyydellä meistä tulee yhtä kahelia vaikka emme sitä haluaisi. Hirvittää ihan hitosti.

Minua ei hirvitä. Olen jo päättänyt seniiliyden alkaessa iskemään ryhtyä ehdoin tahdoin mahdollisimman vittumaiseksi ja hankalaksi kaikille enkä suostu uskomaan mitään ns. järkipuhetta vaan touhotan ilman mitään holttia. Siitä tulee elämäni viimeinen suuri hupi :rock:.

Minua ei hirvitä. Olen jo päättänyt seniiliyden alkaessa iskemään ryhtyä ehdoin tahdoin mahdollisimman vittumaiseksi ja hankalaksi kaikille enkä suostu uskomaan mitään ns. järkipuhetta vaan touhotan ilman mitään holttia. Siitä tulee elämäni viimeinen suuri hupi :rock:.

seniili trolli :D

Mä ajattelin ruveta dokaamaan täyspäiväisesti viimeistään 65v, ensin omaisuus hukkaan ja sitte dokaamaan.

Vielä muutama tunti töitä ja sit salille riehumaan. Ihan ok maanantaipäiväksi tähän mennessä...

Lapset, kuulkaa! Vaara vaanii allanne! Muistakaa kiristää toimistotuolin renkaat ennen kuin ne putoavat!

Meinasin iskeä naamani näyttöön, kun yksi rulla lähti yhtäkkiä tuolista irti. Ikean tuoli. Vasta jokin aika sitten
siitä hajosi tuolin korkeutta säätelevät kierteet... :jahas: Onhan mulla tämä ollut jo... kolmisen vuotta?

Jee, kävin muksuvahtina enkä eksyny kertaakaan tai aiheuttanu kehillä mitään häsmäköitäkään :D Huomenna taas. Kyl toi ipanoiden kans tuusaaminen vie energiat. Nyt jos ihan hetki sohvannurkassa koomaamista ja sit ettimään posti. Ja tossa vois yhdellä salilla piipahtaa kattomas meininkiä...

Ei vittu mitä paskaa. Noh, kaljat kylmenemässä ja roiskeläpät ja muut herkut nenän edessä. En liiku tänään yhtään mihinkään. Vittupillu nii.

Lapset, kuulkaa! Vaara vaanii allanne! Muistakaa kiristää toimistotuolin renkaat ennen kuin ne putoavat!

Meinasin iskeä naamani näyttöön, kun yksi rulla lähti yhtäkkiä tuolista irti. Ikean tuoli. Vasta jokin aika sitten
siitä hajosi tuolin korkeutta säätelevät kierteet... :jahas: Onhan mulla tämä ollut jo... kolmisen vuotta?

Kuullostaa ihan perinteisiltä bulkin sivuvaikutuksilta. :rolleyes: ;)

Back
Ylös Bottom