Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään ohjelmassa kämpän viikkosiivous hieman tehostettuna. Motivaatio nolla, mutta pakko saada luukku hetkeksi suunnilleen ihmisasumusta muistuttavaan tilaan.

Eilinen iltapala koostui rullakebabista, pienempinälkäisen ruokailijan Iskenderin jämistä, viidestä tuplajuustosta ja pirtelöstä. Kalori on kalori.

Siinä ei ollu enää ku salaattia pääosin jäljellä! Säikähin kyllä tuplahamppareiden kohdalla että otatko kokonaan paidan pois. Oisin pian jäätyny kauhusta.

Hoksasin eilen että Pirates of the caribbeanin ja Gladiaattorin musiikit on ihan samankuuloisia :rolleyes:

Tällä fiilistellään tämä päivä :dance:
..." en aina laulaen työtä tee, ku ei se nii vaa mee,
mut on seki parempi ku neppailee, himassa päivästä toiseen,
pitää pystyy pienistäki asioista iloitsee, ku ei tää elämä oo oikeesti nii perseestä mitä vois kuulla mone räppäri verseestä.."

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hoksasin eilen että Pirates of the caribbeanin ja Gladiaattorin musiikit on ihan samankuuloisia :rolleyes:

Hans Zimmerin vaikutusta. Seuraavissa videoissa kyseiset kappaleet brittien yhdistettyjen kaartinrykmenttien esittäminä. Videot ovat ikivanhoja, joten laatu on huono. Tämän vuoden Hamina Tattoossa hollantilainen soittokunta esitti tuon The Battlen Gladiatorista ja täytyy sanoa, että se kuulosti mahtavalta!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En oikeen käsitä vielä, että nyt mä asun Vantaalla. Outoa.

Minäkään en oikein käsitä asuvani Tampereella vaikka on tullu jo 5kk täällä oltua... Ehkä joku kaunis päivä sitten?

Vähä enemmän ihmisiä ku Keminjärvellä ja melkee eri kieli mut siinä ne erot sitte on.
Nyt kyllä loukkaat Kemijärveä aika pahasti...... Vantaa on kuitenkin Suomen Turku, tai ehkä jopa Rauma.

Huuuomenta... Heräilyä ja sitten salille kenties. Oli huippu kiva ilta eilen. :)

En oikeen käsitä vielä, että nyt mä asun Vantaalla. Outoa.

Muuttomiesten käytös oli kyllä mun mielestä aivan ehtaa vantaalaista:lol2: (siis ei kaikkien, tarkoitan näitä kolmea sovinistisikaa)

Back
Ylös Bottom