Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilinen iltapala koostui rullakebabista, pienempinälkäisen ruokailijan Iskenderin jämistä, viidestä tuplajuustosta ja pirtelöstä. Kalori on kalori.
En oikeen käsitä vielä, että nyt mä asun Vantaalla. Outoa.
Lähen tekemään penkkiä jo kolmatta kertaa tällä viikolla. Luulisi tällä määrällä jo hauisten räjähtävän kasvuun.

Kyllä sä sen kohta käsität ku joku pöllii sun pyörän ja/tai kivittää sun autosta ikkunat sisään.
Kyllä sä sen kohta käsität ku joku pöllii sun pyörän ja/tai kivittää sun autosta ikkunat sisään.
Mulle tuttu tapahtuma entisenä Vantaalaisena
No mut ei sentäs, teretulemast. Samaa touhua tää on ku muuallaki. Vähä enemmän ihmisiä ku Keminjärvellä ja melkee eri kieli mut siinä ne erot sitte on.Kyllä sä sen kohta käsität ku joku pöllii sun pyörän ja/tai kivittää sun autosta ikkunat sisään.
Hoksasin eilen että Pirates of the caribbeanin ja Gladiaattorin musiikit on ihan samankuuloisia![]()
Nyt kyllä loukkaat Kemijärveä aika pahasti...... Vantaa on kuitenkin Suomen Turku, tai ehkä jopa Rauma.Vähä enemmän ihmisiä ku Keminjärvellä ja melkee eri kieli mut siinä ne erot sitte on.