Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heräsin kuudelta, mutta laiskottelin puoli kymmeneen sängyssä. Sittemmin olen levittänyt keltuaiset leualle, tomaatit yöpaidalle ja rahkat hupparille.
Oisko vaan pitäny pysyä koko päivä sängyssä... :jahas:

Heräsin kuudelta, mutta laiskottelin puoli kymmeneen sängyssä. Sittemmin olen levittänyt keltuaiset leualle, tomaatit yöpaidalle ja rahkat hupparille.
Oisko vaan pitäny pysyä koko päivä sängyssä... :jahas:

Eiku sun ois pitäny pysyy alasti ni ois säästyny pyykkiä.

Pekonia :kuola: eiku...?

14284-bigthumbnail.jpg
.

Aasinsiltaa aasinsiltaa... :D

Käpistelylaitos hommannu uusia koneita ja muutama on 27" iMac. Tää on kyllä jumalaisen tuntunen laite. Haluun samanlaisen kotiin!

Voi helvetti Mika :kuola: Nyt jos kaveri vaan vitsaili käyvänsä Arnoldsin kautta (oon menossa tänään vierailulle) niin se saa niin selkäänsä!

P14.webp
Sali aukeaaki tänään vasta klo 16 enkä mä enää siihen aikaan ehi sinne! Jää varmaan taas treeni tekemättä. Ketuttaa vietävästi! Mielellään tekis kolme treeniä viikossa, mutta ei sitten. ***** kesäaukioloajat!! :curs: :curs: :wall:

Sali aukeaaki tänään vasta klo 16 enkä mä enää siihen aikaan ehi sinne! Jää varmaan taas treeni tekemättä. Ketuttaa vietävästi! Mielellään tekis kolme treeniä viikossa, mutta ei sitten. ***** kesäaukioloajat!! :curs: :curs: :wall:

Et oo ihan ainoo tällä viikolla, jolta oon kuullu valitusta kesäaukioloajoista... Eikös ne kohta lopu? Niinku vkloppuna? :)

Back
Ylös Bottom