Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päivän reenit suoritettu ja olo on jokseenkin mahtava :dance2:
Chilien tulisuutta mitataan yksikössä, jota kutsutaan scovilleksi[1]. Tulisin luotettavasti mitattu chililajike on Trinidad Moruga Scorpion, josta on mitattu noin 2 miljoonaa scovillea. Entinen ennätyksenhaltija oli Naga Morich jonka tulisuudeksi oli mitattu 1,2 miljoonaa scovillea.
Kemiallisesti valmistetun kapsaisiiniuutteen scoville-lukemat nousevat jopa 16 miljoonaan yksikköön.
Sama homma, olipahan hyvä reeni! Palkkarit vedetty, kohta sapuskaa.
Voi räkä, mulla on kolme jätesäkillistä vaatteita, jotka pitäis raahata kirpparille :(
Kelasin just omaks kiusaks, et paljonkohan noihinkin on menny rahaa, varsinkin niihin mitä oon pitäny kerran tai pari. Ihan saan syyttää itteeni jos tili on aina tyhjä :D
^Ite jos joudun jostain ihmeen syystä skippaamaan esim. salille lähtemisen niin alan tuntea oloni äärimmäisen aikaansaamattomaksi paskavetelysvätykseksi! Kaikki syyt, jotka estävät liikkumasta(himasta pois :D) ovat tekosyitä!
No mieti mä olin vuosia 75 kilonen ja nyt 96 kiloo laihiksella. Hemmetti mulla on kaapit täynnä pieniä vaatteita.. :(
Puhe-elintä oon ettiny pojalle 3 verkkokaupasta ja rekisteröityny jokaiseen todetakseni että vain nouto liikkeestä mahdollinen ja liikkeet on tyyliin länsi-suomessa, rovaniemellä ja ties missä !! :curs:
Niin just, ja suklaa on pahaa eikä viinakaan maistu ja bodysafkaa tekee mieli just oikea määrä oikealla makrojakaumalla. PFFFFFFFFFFFFFFFT
Mulla on vaan liian isoja :D
Eiks noista normi liikkeistä saa sopivia luureja?
Ee ee ee sinne päinkään... Viina maistuu ja ruoka ku ruoka menee, mutta kyllä on myös pakko liikkua, että pysyy järissään :D
Sama. Kauhee psyykkaus lepopäivää varten, vaikka kroppa ja mieli olis kuinka piestyjä. Pitää alkaa treenaamaan entistä kovempaa, kun vapaat tuntuu pakkopullalta.Mun on järjenmenettämisenkin uhalla pakko olla joskus paikallani, että kroppa pysyy kasassa :D
Kyllähän tuo aina ajatuksena on varsin mieltäylentävä, mutta totuus on yleensä sitten aina karumpi. Päässä tuntuu olevan enemmän painetta kuin paisuvaiskudoksessa ja muuten on sitten niin löysä olo että itkettää. Juuri tällä hetkellä saikulla makoilen. Aamulla se oli vielä kaunis ajatus mutta nyt vituttaa.Eikö täällä ole ketään muuta, joka on aina toisinaan ihan tyytyväinen jostain pikku flunssan kaltaisesta tekosyystä pysyä himassa?
Kyllähän tuo aina ajatuksena on varsin mieltäylentävä, mutta totuus on yleensä sitten aina karumpi. Päässä tuntuu olevan enemmän painetta kuin paisuvaiskudoksessa ja muuten on sitten niin löysä olo että itkettää. Juuri tällä hetkellä saikulla makoilen. Aamulla se oli vielä kaunis ajatus mutta nyt vituttaa.
Fazerin keltainen <3
Fazerin keltainen <3