Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se kuitenkin on RHP-päivä.
Mutta sitten mulle jäisi vain to-su jäljelle tältä viikolta?Mä voin kyllä käyttää ne, ellet itse tarvi?
JALAKApalloa menen kyllä pelaamaan tänään. Ja huomenna salibandya. Mutta jäähän siinä päiviin vielä (liian) monta tuntia jäljelle?Voithan sää mennä pelaan vaikka potkupalloa.
Tehtiin toissa vuonna Kreikan reissulta löytö kreikkalaisesta jogurtista. Kivaa vaihtelua rahkalle.Rahkaa, ei kyllä Rainbow pärjää Ehrmannille, vaikka prodea onkin enemmän. Pari tuntia ja salille.
Tulisimman chilin syönyt saa kaikki naiset:DMä en ole ikinä tajunnut tuota tulisilla chileillä ja kastikkeillä leikkimistä. Onko tossa ideana tuottaa itselleen mahdollisimman vittumainen olo?
Vai saako tuosta kiksit? Epäile kyllä melko pahasti pahasti että toi on pahimman luokan äijäilyäTulisimman chilin syönyt saa kaikki naiset:D
Minä ainakin olen ylpeä eksästäsi. Seagram on jälijillä, kyllä siitä kiksit saa kun kivun jälkeen tulee aika mehevä hyvänolon-tunne, hormonitoimintaan tuo jotenkin liittyy. Polttaa myös kaloreita vähän ja viilentää lisäämällä hikoilua.Samaa pohtinut. En tiedä olisiko minun pitänyt olla jotenkin ylpeä eksästäni, kun minulle näytettiin video, jossa hän syö kymmenen nagaa putkeen ja valuttaa kuolaa. :face:
Mä en ole ikinä tajunnut tuota tulisilla chileillä ja kastikkeillä leikkimistä. Onko tossa ideana tuottaa itselleen mahdollisimman vittumainen olo?
Vai saako tuosta kiksit?
Tulinen ruoka on ihan paskaa.