Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aattelin tänää tehdä mavea, mutta taitaa haaveeksi jäädä... Jalat on niin saatanan kipeet, että hyvä ku pystyy kävelemään :D :D Eli tänään tehdään selälle kaikkea mahdollista muuta.

Kyllä se kuitenkin on RHP-päivä.

Tämä + olkapäät ja pohkeet. Ellen sitte osta illalla kaupasta olutta ja nauti sitä.

Tai sit muistan arskan sanat "Better than orgasm with women, is pump"

Mä voin kyllä käyttää ne, ellet itse tarvi?
Mutta sitten mulle jäisi vain to-su jäljelle tältä viikolta?

Voithan sää mennä pelaan vaikka potkupalloa.
JALAKApalloa menen kyllä pelaamaan tänään. Ja huomenna salibandya. Mutta jäähän siinä päiviin vielä (liian) monta tuntia jäljelle?

En pysty näköjään ilmoittautumaan avoimeen yliopistoonkaan, kun niillä on lomake huollettavana tjsp...

Te ja teidän aamuväsymykset. Meikäläinen kellotti tänään tauluun taas 10h unta, kun en jaksanut herätä ensimmäiseen herätyskelloon, ja sen jälkeen en jaksanut laittaa uudelleen herätystä päälle. Yleensä en tosin edes tiedä, mikä viikonpäivä on menossa, mutta sen verran tiedän, että minun pitäisi tänään mennä jollekin luennolle.

Tekihän mäkkisafka eetvarttia. Vois mennä tekee päivän duunit loppuun ni pääsee niistäkin eroon.

Mä tarvin kuljettajan noille työmatkoille, että voin olla nekin anabolisessa tilassa ja nukkua. Melkeen torkuin rattiin koko matkan, varmaan tulee hyvä treeni tänään jos en ota päiväunia.

Rahkaa, ei kyllä Rainbow pärjää Ehrmannille, vaikka prodea onkin enemmän. Pari tuntia ja salille.
Tehtiin toissa vuonna Kreikan reissulta löytö kreikkalaisesta jogurtista. Kivaa vaihtelua rahkalle.
Total 0% 170g purkki (100 grammassa 57 kcal, P 10,3g, H 4g, R 0g), nams!

574442_10151149073258729_2103723590_n.webp

Omnomnom.

Mä en ole ikinä tajunnut tuota tulisilla chileillä ja kastikkeillä leikkimistä. Onko tossa ideana tuottaa itselleen mahdollisimman vittumainen olo?
Vai saako tuosta kiksit? Epäile kyllä melko pahasti pahasti että toi on pahimman luokan äijäilyä:rolleyes:Tulisimman chilin syönyt saa kaikki naiset:D

Mä en ole ikinä tajunnut tuota tulisilla chileillä ja kastikkeillä leikkimistä. Onko tossa ideana tuottaa itselleen mahdollisimman vittumainen olo?
Vai saako tuosta kiksit? Epäile kyllä melko pahasti pahasti että toi on pahimman luokan äijäilyä:rolleyes:Tulisimman chilin syönyt saa kaikki naiset:D

Samaa pohtinut. En tiedä olisiko minun pitänyt olla jotenkin ylpeä eksästäni, kun minulle näytettiin video, jossa hän syö kymmenen nagaa putkeen ja valuttaa kuolaa. :face:

Samaa pohtinut. En tiedä olisiko minun pitänyt olla jotenkin ylpeä eksästäni, kun minulle näytettiin video, jossa hän syö kymmenen nagaa putkeen ja valuttaa kuolaa. :face:
Minä ainakin olen ylpeä eksästäsi. Seagram on jälijillä, kyllä siitä kiksit saa kun kivun jälkeen tulee aika mehevä hyvänolon-tunne, hormonitoimintaan tuo jotenkin liittyy. Polttaa myös kaloreita vähän ja viilentää lisäämällä hikoilua.

Vai saako tuosta kiksit?

"Kapsaisiinit hämäävät elimistöä luulemaan, että sitä vahingoitetaan, mutta mitään fyysistä vahinkoa ei tapahdu. Nautittuna kuitenkin aiheuttaa kivun tunnetta, joka vapauttaa elimistön omia puudutusaineita, endorfiineja.
"

Tuo on se juju tulisessa ruoassa. Lisäksi siihen tottuu kun paljon syö, joten pitää aina välillä kokeilla tulisempia. Nuokin menevät useampaan ruokaan ja muiden mausteiden kanssa se tulee tasapainottumaan aika paljon.

Päivän reenit suoritettu ja olo on jokseenkin mahtava :dance2: Ei uskois, että on tiistai... Tai että paska aamu pysty muuttuu iha hyväks päiväks :) Nyt RUOKAA!

Salille tekeen aerobiset treenit. Ihanaa, kun huomenna on vapaapäivä niin saa ottaa ihan rennosti. Kohta syyskuukin lähestyy uhkaavasti, mutta aurinkoiset päivät sen kun porskuttaa. :)

Back
Ylös Bottom