Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilinen ja tämä päivä on tullu omistettua leffoille. Katsottu mm:

- Hot Fuzz
- Paul
- The Cabin In the Woods
- Crazy Stupid Love
- Thor
- Harold & Kumar: Escape From Guantanamo Bay

No ei oo oikein koskaan kolissu, tää on vaan tämmönen väliduuni kun ei kestä pää makoilla työttömänä. Elinpiirikin on käymässä pieneks, ja koska ei oo naista eikä lapsia niin mikäs mua täällä pitelee, pakkaan putkikassini ja lähden maailmalle :)

Lähteekö maalaispoika isoon kaupunkiin etsimään onneaan?

Lähteekö maalaispoika isoon kaupunkiin etsimään onneaan?

Muistaa laittaa suihketta kainaloon!

Mulla on kyllä motivaation puute ikävästi iskenyt, pitäis tehdäkki jotain tänään. Onneksi musiikki piristää sentään, ehkä se auttaa siihen, et saa perseen liikkumaan. :D

Se olikin muuten ilves mikä sen jäniksen oli tohon pihalle murhannu, kissa vaan toi sen raadon porraspäähän ja vei kunnian :D Oli naapurista yrittäny viedä lampaan eilen yöllä.

Se olikin muuten ilves mikä sen jäniksen oli tohon pihalle murhannu, kissa vaan toi sen raadon porraspäähän ja vei kunnian :D Oli naapurista yrittäny viedä lampaan eilen yöllä.

Syytit sitä viatonta kissimirriä ensin! :whip:

Kissat on aina vähän syyllisen näkösiä.

! :evil:

Jos hän on Brutus, niin mikä minä olen?

Asterix? :D En osaa määritellä sen tarkemmin. Eka sarjakuvahahmo mikä tuli mieleen.

Back
Ylös Bottom