Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei oo oikein koskaan kolissu, tää on vaan tämmönen väliduuni kun ei kestä pää makoilla työttömänä. Elinpiirikin on käymässä pieneks, ja koska ei oo naista eikä lapsia niin mikäs mua täällä pitelee, pakkaan putkikassini ja lähden maailmalle![]()
Minä ajattelin nautiskella illalla vähän Pulp Fictionia ja ehkä siivu Scarfacea.Eilinen ja tämä päivä on tullu omistettua leffoille. Katsottu mm:
- Hot Fuzz
- Paul
- The Cabin In the Woods
- Crazy Stupid Love
- Thor
- Harold & Kumar: Escape From Guantanamo Bay
Lähteekö maalaispoika isoon kaupunkiin etsimään onneaan?
Jää nähtäväksi kuinka isoon tai pieneen paikkaan muutan, mutta pois on päästävä.Lähteekö maalaispoika isoon kaupunkiin etsimään onneaan?
Jää nähtäväksi kuinka isoon tai pieneen paikkaan muutan, mutta pois on päästävä.
Se olikin muuten ilves mikä sen jäniksen oli tohon pihalle murhannu, kissa vaan toi sen raadon porraspäähän ja vei kunnian :D Oli naapurista yrittäny viedä lampaan eilen yöllä.
Kissat on aina vähän syyllisen näkösiä.
Kissat on aina vähän syyllisen näkösiä.Syytit sitä viatonta kissimirriä ensin! :whip:
Kissat on aina vähän syyllisen näkösiä.
Miten niin vähän?
Jos hän on Brutus, niin mikä minä olen?Brutus!
Jos hän on Brutus, niin mikä minä olen?
Asterix on kova jäbä. No mikäs sä sitten oot, Kleopatra? :D Vaikko sfinksi?Asterix? :D En osaa määritellä sen tarkemmin.
Asterix on kova jäbä. No mikäs sä sitten oot, Kleopatra? :D Vaikko sfinksi?
Asterix on kova jäbä. No mikäs sä sitten oot, Kleopatra? :D Vaikko sfinksi?
Ei me olla vielä edes kunnolla päästy vauhtiin.Nää roolileikit menee jo liian pitkälle. :D
Ei me olla vielä edes kunnolla päästy vauhtiin.
Ei liikaa, muuten halkee kattila.Eipä niin. Pökköä pesään niin pääsee joskus perillekkin.
Ei liikaa, muuten halkee kattila.
Kohtuuton vaatimus, sanoisin.