Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^En käsitä tuota Kunnaria. Jätkä on tehnyt musiikkia aivan helkkarin kauan, mutta silti nuo sen biisit on tuollaisia "Noh....jooh..." Livesetitkään eivät ole oikein säväyttäneet, enkä esim. tämän vuoden Summer Soundeissa käynyt kuuntelemassa hetkeäkään. Propsit kuitenkin jätkälle siitä, että jaksaa värkkäillä noita eventtejä, ja siksi onkin pirun tärkeä nimi Suomen tanssimusiikkiskenessä.

EDIT:
Tässä aikoinaan oli jo yritystä, mutta jotain jäi puuttumaan:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sunnuntai ja hereillä tähän aikaan...why oh why? Tuliskohan telkasta jotain hyviä piirrettyjä...?

Muksu toimii tehokkaana herätyskellona. Nyt on hyvä aika siirtyä sängystä sohvalle, kaivaa dvd hyllystä joku lasten leffa ja saada eka pari tuntia kulumaan, paitti, että muksu tais nukahtaa uudestaan heti kun leffa alko pyörimään, joten mä saan sit ihan rauhassa surffailla netissä :)

Tuo vuorotyö ei ollut kyllä yhtään mun juttu, kroppa oli aina eri vuorossa kuin pää :D
Mulle ei taas sovi aamuheräämiset, ihan tuskaa. Kaiken lisäks öisin näkyy vähemmän selkeästi mun hirveys, ei tuu niin montaa ihmistä säikyteltyä. :D

Sosiaalinen elämä (oliks se jotain syötävää?) tietysti kärsii, mutta aika hyvin kaverit ja sukulaiset on jo näiden vuosien aikana oppineet, ett oon "aina" töissä. :D

Mulle ei taas sovi aamuheräämiset, ihan tuskaa. Kaiken lisäks öisin näkyy vähemmän selkeästi mun hirveys, ei tuu niin montaa ihmistä säikyteltyä. :D

Sosiaalinen elämä (oliks se jotain syötävää?) tietysti kärsii, mutta aika hyvin kaverit ja sukulaiset on jo näiden vuosien aikana oppineet, ett oon "aina" töissä. :D

Toi on toki hyvä tapa huolehtia siitä ettei tarvitse turhaan stressata tapaamisista :)

Huomenta! :)

Ukkosmyrsky herätti! Kivasti tulvii tuo takapiha... Vakituista yötyötä tuli tehtyä 1,5 vuotta, hullun hommaa, en enää ryhtyisi. Ja taitaa tuo vuorotyökin riittää ihan kohta! :D

Huomenta. Ei aavistustakaan mitä teen hereillä kuuden aikaan, mutta kun en saanut enää unen päästä kiinni. Tee ois ihan kiva näin aamusta... en kuitenkaan viitsi herättää kämppiksiä keittämällä vettä mikrossa.

Huomenta. Ei aavistustakaan mitä teen hereillä kuuden aikaan, mutta kun en saanut enää unen päästä kiinni. Tee ois ihan kiva näin aamusta... en kuitenkaan viitsi herättää kämppiksiä keittämällä vettä mikrossa.

Kello on muuten jo seiskan nurkilla ;) Teenkeittoon vaa, kyllähän nyt tähän aikaa pitäis jo nousta.

Voisikohan toi sade vähän rauhoittua... Tulee kohta kuivatushommia jos samaan tahtiin tulee vettä vielä kauan!! :wtf: Ulkovarasto ainakin näyttää olevan ihan kohta veden vallassa, voi apua... :hyper:

Back
Ylös Bottom