Layla
Nakusamurai
Sitä sattuu joskus paremmissakin piireissä.Kyllä voi joku olla kujalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä sattuu joskus paremmissakin piireissä.Kyllä voi joku olla kujalla
Sunnuntai ja hereillä tähän aikaan...why oh why? Tuliskohan telkasta jotain hyviä piirrettyjä...?

Iso annos (toivottavasti) herkullista riisipuuroa naamariin iltapalaksi, vähän laiskantytönurheilua ja sitte unta kaaliin.
Mulle ei taas sovi aamuheräämiset, ihan tuskaa. Kaiken lisäks öisin näkyy vähemmän selkeästi mun hirveys, ei tuu niin montaa ihmistä säikyteltyä. :DTuo vuorotyö ei ollut kyllä yhtään mun juttu, kroppa oli aina eri vuorossa kuin pää :D
Mulle ei taas sovi aamuheräämiset, ihan tuskaa. Kaiken lisäks öisin näkyy vähemmän selkeästi mun hirveys, ei tuu niin montaa ihmistä säikyteltyä. :D
Sosiaalinen elämä (oliks se jotain syötävää?) tietysti kärsii, mutta aika hyvin kaverit ja sukulaiset on jo näiden vuosien aikana oppineet, ett oon "aina" töissä. :D

Huomenta. Ei aavistustakaan mitä teen hereillä kuuden aikaan, mutta kun en saanut enää unen päästä kiinni. Tee ois ihan kiva näin aamusta... en kuitenkaan viitsi herättää kämppiksiä keittämällä vettä mikrossa.