Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rajoja ei löydä ellei niitä joskus riko, mulla oli pientä ylirasitus oireilua aiemmin kesällä mutta nyt kun ei tartte treenata kroppa kuin kerran viikossa läpi niin voi tehdä niin kovaa kuin vaan pystyy ja kykenee, ja silti palautumaan. Ja sitäpaitsi, eikö overreaching-ohjelmat ole huhujen mukaan tosi tehokkaita? ;)Saakeli pitää ruveta tekee vielä kovempaa.. Näemmä ihminen voi tehdä sairaan kovaa menemättä ylikuntoon? Nyt on alkanu vähän hapotus helpottamaan, enää ei tee mieli itkeä joka sarjan välissä. Egoon ottaa kun pitää tehdä tyyliin 50% pienemmillä painoilla, mutta kasvattaapa luonnetta myös :D
Mulla alko mielettömällä väsymyksellä, silti ei saanu nukuttua. Seuraavaks katos ruokahalu, sai tehdä väkisin töitä jos halus edes 2000kcal räävittyä kasaan päivässä. 5 päivää lepoa, tuona aikana tilanne palas normaaliks.Itellä on nyt tullut ensimmäiset ylirasituksen oireet koskaan. Aivot ei tahdo toimia kovin nopeasti ja portaitten kapuaminen hengästyttää. Silti oon paremassa kunnossa kuin koskaan niin ei jaksa stressata.
Hmmm... vaikiaa. Pitäis ottaa ulkovaatteet ja samantien myös ne siistit "mennään hienoon ravintolaan" -vaatteet. Ulkokamat on ok, mutta mitä pirua minä sinne raflaan tällään ylleni? Ei nyt ihan tennareissa viittis äseerätä paikalle.
Jos kausi viivästyy, niin ei reenimatseja pelata, vaan kausi alkaa sitten suoraan.
Jos kuitenkin viittit pelkissä tennareissa mennä, niin pistän sulle 10€ tilille. :D
Jos kuitenkin viittit pelkissä tennareissa mennä, niin pistän sulle 10€ tilille. :D
Mulla alko mielettömällä väsymyksellä, silti ei saanu nukuttua. Seuraavaks katos ruokahalu, sai tehdä väkisin töitä jos halus edes 2000kcal räävittyä kasaan päivässä. 5 päivää lepoa, tuona aikana tilanne palas normaaliks.
Jeps. Montako treeniä tulee viikkoon?Ilmeisesti nää on kaikki väsymysoireilua. Pitää tarkkailla tilannetta.
Jassoo, jos lähtisi polkemaan kaverille. Pääsee saunomaan ja grillaamaan ja ampumaan!
Mitä menette ampumaan? :0
Sairas mies.. Varmaan hapotti aika lahjakkaasti. Laattasko kertaakaa?
Oliko livenä iso mies? Oon sen vaan kerran nähny ja sillo se oli niin tikissä että näytti kuteet päällä pieneltä.

Mitä menette ampumaan? :0
Ei sitä kuulemma ees ota jalkoihin noi kyykyt, vaan niska puutuu ensin. Tällä kertaa rupes kuitenkin sattuun kyynärpäihin. Ei laatannu ei
Kyllä se vaa kauheen tiukassa kunnossa on 47-vuotiaaks... suonetki pullotti niin komiasti. Ja siis emmä ainakaa sitä lähtis pieneks mieheks kutsumaan, mutta ei se nyt mikään Mentulakaan ole.