Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hmmm... vaikiaa. Pitäis ottaa ulkovaatteet ja samantien myös ne siistit "mennään hienoon ravintolaan" -vaatteet. Ulkokamat on ok, mutta mitä pirua minä sinne raflaan tällään ylleni? Ei nyt ihan tennareissa viittis äseerätä paikalle.

Saakeli pitää ruveta tekee vielä kovempaa.. Näemmä ihminen voi tehdä sairaan kovaa menemättä ylikuntoon? Nyt on alkanu vähän hapotus helpottamaan, enää ei tee mieli itkeä joka sarjan välissä. Egoon ottaa kun pitää tehdä tyyliin 50% pienemmillä painoilla, mutta kasvattaapa luonnetta myös :D
Rajoja ei löydä ellei niitä joskus riko, mulla oli pientä ylirasitus oireilua aiemmin kesällä mutta nyt kun ei tartte treenata kroppa kuin kerran viikossa läpi niin voi tehdä niin kovaa kuin vaan pystyy ja kykenee, ja silti palautumaan. Ja sitäpaitsi, eikö overreaching-ohjelmat ole huhujen mukaan tosi tehokkaita? ;)

Itellä on nyt tullut ensimmäiset ylirasituksen oireet koskaan. Aivot ei tahdo toimia kovin nopeasti ja portaitten kapuaminen hengästyttää. Silti oon paremassa kunnossa kuin koskaan niin ei jaksa stressata.

Itellä on nyt tullut ensimmäiset ylirasituksen oireet koskaan. Aivot ei tahdo toimia kovin nopeasti ja portaitten kapuaminen hengästyttää. Silti oon paremassa kunnossa kuin koskaan niin ei jaksa stressata.
Mulla alko mielettömällä väsymyksellä, silti ei saanu nukuttua. Seuraavaks katos ruokahalu, sai tehdä väkisin töitä jos halus edes 2000kcal räävittyä kasaan päivässä. 5 päivää lepoa, tuona aikana tilanne palas normaaliks.

Hmmm... vaikiaa. Pitäis ottaa ulkovaatteet ja samantien myös ne siistit "mennään hienoon ravintolaan" -vaatteet. Ulkokamat on ok, mutta mitä pirua minä sinne raflaan tällään ylleni? Ei nyt ihan tennareissa viittis äseerätä paikalle.

Jos kuitenkin viittit pelkissä tennareissa mennä, niin pistän sulle 10€ tilille. :D

Jos kausi viivästyy, niin ei reenimatseja pelata, vaan kausi alkaa sitten suoraan.

Jaha onpa sääli. Toisaalta voihan se olla ettei ne tosiaan saa noita harkkapelejäkään pelata ilman sopparia. Ois ollu kiva nähdä uudet tulokkaat kehissä.

Edit. Näin muuten viime yönä sahaajasta unta.

Mulla alko mielettömällä väsymyksellä, silti ei saanu nukuttua. Seuraavaks katos ruokahalu, sai tehdä väkisin töitä jos halus edes 2000kcal räävittyä kasaan päivässä. 5 päivää lepoa, tuona aikana tilanne palas normaaliks.

Ilmeisesti nää on kaikki väsymysoireilua. Pitää tarkkailla tilannetta.

Normistihan käyn 6x viikossa mutta nyt on tullu 19 treenipäivää putkeen. Aattelin kokella meneekö 31 rikki.

Sairas mies.. Varmaan hapotti aika lahjakkaasti. Laattasko kertaakaa?

Oliko livenä iso mies? Oon sen vaan kerran nähny ja sillo se oli niin tikissä että näytti kuteet päällä pieneltä.

Ei sitä kuulemma ees ota jalkoihin noi kyykyt, vaan niska puutuu ensin. Tällä kertaa rupes kuitenkin sattuun kyynärpäihin. Ei laatannu ei :)

Kyllä se vaa kauheen tiukassa kunnossa on 47-vuotiaaks... suonetki pullotti niin komiasti. Ja siis emmä ainakaa sitä lähtis pieneks mieheks kutsumaan, mutta ei se nyt mikään Mentulakaan ole.

Ei sitä kuulemma ees ota jalkoihin noi kyykyt, vaan niska puutuu ensin. Tällä kertaa rupes kuitenkin sattuun kyynärpäihin. Ei laatannu ei :)

Kyllä se vaa kauheen tiukassa kunnossa on 47-vuotiaaks... suonetki pullotti niin komiasti. Ja siis emmä ainakaa sitä lähtis pieneks mieheks kutsumaan, mutta ei se nyt mikään Mentulakaan ole.

No helkatti onha mentulan ja tavallisen välissä about 60-70kg lihaksia !!

Ai se on niinki iäkäs jo, mulla on sit toivoa. Jos oli 4 kybäsenä kovas kondiksessa ja hengissä niin oon iloinen.

Back
Ylös Bottom