Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pää tyhjä toisen kuolemasta. 32.v. muija kuoli ja kirjoitinkin siitä känni topicciin. Ei vaan ymmärrä koko tilannetta.

edit. ymmärtää, mutten pysty käsittelemään tilannetta. Miltä tuntuisi, jos Poliisi tulisi ovesi taaksi kertomaan, että rakkaasi on kuollut?

En osaa edes kuvitella, osanotot :(

Pää tyhjä toisen kuolemasta. 32.v. muija kuoli ja kirjoitinkin siitä känni topicciin. Ei vaan ymmärrä koko tilannetta.

edit. ymmärtää, mutten pysty käsittelemään tilannetta. Miltä tuntuisi, jos Poliisi tulisi ovesi taaksi kertomaan, että rakkaasi on kuollut?

Kuolinsyy oli sairauskohtaus. Kaverin muija kuoli samoin 20v. -ikäisenä. Elämä on hauras.

Vähän vaikea käsitellä joo. Mun yks parhaista kavereista kuoli insuliiniin 2002. Tosi paljo oltiin tekemisissä vuosia ja ennen tuota kuolemaa ehdittiin sopia yks pahempi riita mikä tuli rooman reissulla. Taidettii sovussa nähdä kahdesti, kolmatta ei tullu. Huonoja hommia noi.. Nuorena sekin kuoli olikohan 26v.

Tsemppiä!

Olipas kiva juoksulenkki, kun poliisiauto ajeli hiljalleen perässä. Mietin hetken, et pitääkö mun antautua vai juoksisko lujempaa. Hiittasin sit helvettiin.. :D

Olipas kiva juoksulenkki, kun poliisiauto ajeli hiljalleen perässä. Mietin hetken, et pitääkö mun antautua vai juoksisko lujempaa. Hiittasin sit helvettiin..
:D

Takaa haettu! :D Ne taisi tsekkailla sun menoa.

Kuopio natsas, kuten myös Tampere. Seuraavana kotimaan kaupunkikierroksen kohteena Turku. Duunireissu, mutta rennohko sellainen odotettavissa. Oujea.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
I am a disappoint. Ennen Daiinakin postas tänne hyvää musiikkia, nyt tuommosta elektrohumppaa. :(

Sorge, my mind käski ny postaan tän. Lupaan parantaa tapani joskus tulevaisuudessa. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom