Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meen kampaajalle. Ja värinpoistoa en tartte, koska tää nykynen väri on aika tosi lähellä mun luonnollista väriä. Ja tavoiteväri on tummanruskea / sen eri sävyt, niin muutos ei pitäisi olla liian iso. Juu, vaikka radikaalius houkuttais välillä, niin pitäis muistaa pysyä pöksyissään ja rauhottua :D Kastanjanruskea kuulostaa hyvältä, mutta punasesta oon edelleen sitä mieltä, että se ei mulle varmaan sovi.
Itse valkkaisin tuon.Nyt pittää päättää, millanen väri päähän maalataan!
katso liitettä 86234
Ei tiedä. Kampaajaltaki vois kysyä mitä se tuumaa.
Itse valkkaisin tuon.
Totta. No katotaan mitä tapahtuu! En kyllä pääse kun vasta ens viikolla menemään, mutta onpahan hetki vielä aikaa miettiä.
Työt vielä edessä, mutta perse takana. En tiedä miksi tuon kirjoitin tai mitä se tarkoittaa, tuli vain mieleen. Perse voi olla myös edessä, mutta ei minun liikkuvuudella ainakaan onnistu moinen. Ellei sitten ole jonkun muun perse. Perse on pyöreä, perse on soikea, perse on pantava ihan oikea? Tajunnanvirtaa. Taidankin alkaa runoilijaks, kyllä tästä joku maksaa. Valtiolta miljardi apurahaa luovaan työhön ja Fiskarsin lapio, niin onnistuu myös paskan luominen jos perse joskus temppuilee väärässä paikassa. Taiteilijanimi pitää vielä keksiä, tai luoda.
Toivottavasti on. Tai jos ei ole niin alottaa vois. Hyvät pohja-ajatuksetki jo.Ruohonpolttelija? Vielä pahempaa. :D
Tämä.
I has bored. Nooh, pyörittelis toiseen suuntaan. Peukaloita.
I has bored. Nooh, pyörittelis toiseen suuntaan. Peukaloita.
^Mie veikkaan ettei tuohon pysty edes Dana!

Haha. Pääsen ilman helikopteriaki Tallinnaan! ;) Miksei Pyr0 tuu risteilylle?![]()
Rikas! ;)
Tisseissä on voimaa.