Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mua vedetään nyt kahteen suuntaan, paineita! :D

Kyllä mä ehkä kallistuisin jonkun syvän tummanruskean puolelle. Punanen tuntuu liian isolta riskiltä just kasvot huomioiden ja toffeeraidat vois olla jees, mut mieluummin ehkä yksvärinen fleda...

Höttöö. Höttöwöttöhöttöhattarawöttöö. Höttöö höttöö. Höttöö. Ei mul oikeestaan muuta.

Kyllä mä ehkä kallistuisin jonkun syvän tummanruskean puolelle. Punanen tuntuu liian isolta riskiltä just kasvot huomioiden ja toffeeraidat vois olla jees, mut mieluummin ehkä yksvärinen fleda...

Pitkälettisenä noi on ihan aiheellisia ongelmia. Mun tukalla ihan sama vaikka olis sininen, kaljuksi vaan jossei tykkää. Kuukaudessa on jo taas 5mm sänki joka on ihan passeli. It's nice to be a man..

Pitkälettisenä noi on ihan aiheellisia ongelmia. Mun tukalla ihan sama vaikka olis sininen, kaljuksi vaan jossei tykkää. Kuukaudessa on jo taas 5mm sänki joka on ihan passeli. It's nice to be a man..

Nojoo, onhan toi helpon kuulosta :D Mutta hei, vedä toki siniseksi!

Jeejee, varasin lennon. Lähden 4.9 kotiin! Voin leikkiä housewifea ja juoda viiniä kotona kun mies on koko päivän kuitenkin töissä.

Mä voisin suositella myös vahvan violettia ja sähkönsinistä väriä :D Voimakkaat värit :haart:

Ja millä tavalla se on hyvä diili sun kannalta?

Saan juoda viiniä rauhassa.

No ei, oikeasti mä teen kirjoitustöitä sen viikon ennen kuin lähdetään road tripille kiertämään Britanniaa.

Saan juoda viiniä rauhassa.

No ei, oikeasti mä teen kirjoitustöitä sen viikon ennen kuin lähdetään road tripille kiertämään Britanniaa.

Sano joku hyvä ja halpa valkoviini! Millä autolla??? Örgh

Biisin sanoja kirjoittamassa?

Emmää harrasta moista.. Pariin kertaan oon lyriikoita koittanut tehdä, mutta melko alkeellista. En oo edes säveltänyt kännissä vielä kertaakaan! Täytyy kyllä joskus kattoo miten ajatus kulkee.

Sano joku hyvä ja halpa valkoviini! Millä autolla??? Örgh

Tää on ihan ok. Montalto on myös hyvää. Ostin toissaviikolla tosi hyvää valkkaria mutta en muista sen nimeä enkä pysty nyt tarkistamaan kun en ole kotona...
Mennään varmaan Mersulla.

Emmää harrasta moista.. Pariin kertaan oon lyriikoita koittanut tehdä, mutta melko alkeellista. En oo edes säveltänyt kännissä vielä kertaakaan! Täytyy kyllä joskus kattoo miten ajatus kulkee.
Tuli vaa mieleen se kisa ruotsin ja suomen kielen kauneudesta. Siis tuosta örghistä. Vai kuvastiko se kunnon röyhtäisyä?

Tuli vaa mieleen se kisa ruotsin ja suomen kielen kauneudesta. Siis tuosta örghistä. Vai kuvastiko se kunnon röyhtäisyä?

Ei se kuvasta röyhtäystä. Se on vaan sellannen taiteellinen vamma. U know?

Back
Ylös Bottom