Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua vedetään nyt kahteen suuntaan, paineita! :D
Kyllä mä ehkä kallistuisin jonkun syvän tummanruskean puolelle. Punanen tuntuu liian isolta riskiltä just kasvot huomioiden ja toffeeraidat vois olla jees, mut mieluummin ehkä yksvärinen fleda...
Pitkälettisenä noi on ihan aiheellisia ongelmia. Mun tukalla ihan sama vaikka olis sininen, kaljuksi vaan jossei tykkää. Kuukaudessa on jo taas 5mm sänki joka on ihan passeli. It's nice to be a man..
Mua vedetään nyt kahteen suuntaan, paineita! :D
Kyllä mä ehkä kallistuisin jonkun syvän tummanruskean puolelle. Punanen tuntuu liian isolta riskiltä just kasvot huomioiden ja toffeeraidat vois olla jees, mut mieluummin ehkä yksvärinen fleda...
Jeejee, varasin lennon. Lähden 4.9 kotiin! Voin leikkiä housewifea ja juoda viiniä kotona kun mies on koko päivän kuitenkin töissä.
Nojoo, onhan toi helpon kuulosta :D Mutta hei, vedä toki siniseksi!

Ja millä tavalla se on hyvä diili sun kannalta?
Mä voisin suositella myös vahvan violettia ja sähkönsinistä väriä :D Voimakkaat värit :haart:
Saan juoda viiniä rauhassa.
No ei, oikeasti mä teen kirjoitustöitä sen viikon ennen kuin lähdetään road tripille kiertämään Britanniaa.
Biisin sanoja kirjoittamassa?Sano joku hyvä ja halpa valkoviini! Millä autolla??? Örgh
Panda tuntuu kyllä elävän jossain ihan omassa Futurama-maailmassaan naisten hiusten suhteen.
Biisin sanoja kirjoittamassa?
Sano joku hyvä ja halpa valkoviini! Millä autolla??? Örgh
Tuli vaa mieleen se kisa ruotsin ja suomen kielen kauneudesta. Siis tuosta örghistä. Vai kuvastiko se kunnon röyhtäisyä?Emmää harrasta moista.. Pariin kertaan oon lyriikoita koittanut tehdä, mutta melko alkeellista. En oo edes säveltänyt kännissä vielä kertaakaan! Täytyy kyllä joskus kattoo miten ajatus kulkee.
Tuli vaa mieleen se kisa ruotsin ja suomen kielen kauneudesta. Siis tuosta örghistä. Vai kuvastiko se kunnon röyhtäisyä?
Noup. Mä en ymmärrä taidetta enkä taiteellisuutta. Menee ihan hukkaan mun kohdalla.Ei se kuvasta röyhtäystä. Se on vaan sellannen taiteellinen vamma. U know?