Ah, piikkimatto. :haart:
No helvetti, oon ihan unohtanu omani olemassaolon! Yks parhaista joululahjoista ikinä. Ihan mahtava kapistus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ah, piikkimatto. :haart:
No helvetti, oon ihan unohtanu omani olemassaolon! Yks parhaista joululahjoista ikinä. Ihan mahtava kapistus.

Tulee jotain mieleen: Put it up, put it down, put it up, put it down. Oon kyl melkein sitä mieltä että ihminen joka harrasta salilla käyntiä ei voi valittaa yksinkertaisesta tai tylsästä työstä.
Ylös-alas -liikettä kai mä enimmäkseen teen, kässäreillä tai tangolla. Joku joskus neuvoi, että liikkeen ois hyvä mennä ylös-taakse-takas eteen-alas. Eli ei pyörähdystä vaan sellainen mekaanisempi liike. Mä "pyörittelen" treenejä. "Lähdenpä pyörittään selkäreenin." Epäkäsreenin yhteydessä usein myös venyttelen niskoja samalla, mukavasti venyy kun on hanttelit käsissä. Teen mä sitä kyllä muidenkin reenien yhteydessä. Mikäs tossa olkapäiden pyörittelyssä ois niin pahaa?
^tuoppa mulle suolaa samal. Vittu aina jotain pientä unohtuu ja seki jääny jo ties kuinka monta kertaa
Ylös takaviistoon on paras ja kunnon hallittu supistus, ja pito. Suattaa tehdä kipiää, jos pyörittelee olkapäitä painojen kanssa..

Eikö vois olla jo perjantai...
Kyllähän tekis mieli päihteitä. Sellanen kunnon vintti sekasin jumitus ois nyt hyvä.
Kyllähän tekis mieli päihteitä. Sellanen kunnon vintti sekasin jumitus ois nyt hyvä.
Lauantaina sit..
Mulla on uus tukka, en oo enää ihan niin blondi... Kyl on hieno väri.