Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No helvetti, oon ihan unohtanu omani olemassaolon! Yks parhaista joululahjoista ikinä. Ihan mahtava kapistus.

Niin on! Nyt kiertää taas veri ja ajatus. :)

Tulee jotain mieleen: Put it up, put it down, put it up, put it down. Oon kyl melkein sitä mieltä että ihminen joka harrasta salilla käyntiä ei voi valittaa yksinkertaisesta tai tylsästä työstä.

Toi työ on sentää kaikkee muuta ku yksinkertasta ja tylsää. En varmaa täs parin kuukauden pestin jälkee tiedä viel läheskää tarpeeks ku tuntuu ettei näin viikon jälkee oo vieläkää sisällä mitä tuol tapahtuu. Onneks ei menny kauaa avautumisen jälkee ni tuli vapauksia ja vastuuta enemmän eikä enää mitää "komenteluja". Ja ens viikosta lähtien vastuuta on vaan enemmän ja itsenäisempää hommaa ku se yks elämäänsä vittuuntunu lähtee johonkin helvettiin mihinlie ja eikä tarvii sen ohjeistuksia kuunnella.

Ylös-alas -liikettä kai mä enimmäkseen teen, kässäreillä tai tangolla. Joku joskus neuvoi, että liikkeen ois hyvä mennä ylös-taakse-takas eteen-alas. Eli ei pyörähdystä vaan sellainen mekaanisempi liike. Mä "pyörittelen" treenejä. "Lähdenpä pyörittään selkäreenin." Epäkäsreenin yhteydessä usein myös venyttelen niskoja samalla, mukavasti venyy kun on hanttelit käsissä. Teen mä sitä kyllä muidenkin reenien yhteydessä. Mikäs tossa olkapäiden pyörittelyssä ois niin pahaa?

Ylös takaviistoon on paras ja kunnon hallittu supistus, ja pito. Suattaa tehdä kipiää, jos pyörittelee olkapäitä painojen kanssa..

En oo kuukausiin syöny seitiä ja nyt tein mulle ja pojalle semmosta herkkua että aijai. Seitiä, sitruunaa, riisiä ja viherpippurikastiketta! Pitää huomenna hakee lisää seitiä.. tohon jää koukkuun.

EDIT: hitto mitä toistoa..

Ylös takaviistoon on paras ja kunnon hallittu supistus, ja pito. Suattaa tehdä kipiää, jos pyörittelee olkapäitä painojen kanssa..

Kyseinen pyörittely myös näyttää hemmetin tyhmältä ja turhalta "epäkäs" liikkeeltä..

E: Käpälät taottu turvoksii niin onnistuneesti että takin hihat kiristi silleen sopivasti hauberi/ojentaja-akselilla :puntti:

Myh, oli menny munasalaatti vanhaksi. Olsin just halunna jotain raikasta. Tuli pelattua sählyä tunti ja käytyä vielä humppaamassa tissejä ja olkia. Ei kait siinä, pakko tyytyä tekemään uus..

Perkele oon koukussa noihin hyviin sotaminisarjoihin! eilen ahmin band of brothersin ja kohta oon ahminu ton generation killin. Huomenna vissiin the pacificin vuoro. Mitäs sen jälkeen, ehdotuksia?

Kyllähän tekis mieli päihteitä. Sellanen kunnon vintti sekasin jumitus ois nyt hyvä.

Mulla on uus tukka, en oo enää ihan niin blondi... Kyl on hieno väri.

Mikäs on nyt väri? Meinasin heittää tähän vitsiä mutta jätetään ny..

Back
Ylös Bottom